اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه مشترک شورای شهر و شهرداری قدس

همبستگی ملت‌های مسلمان در روز قدس به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی و شهرداری قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که همبستگی و همدلی ملت‌های مسلمان در روز قدس به نمایش گذاشته می‌شود.

همبستگی ملت‌های مسلمان در روز قدس به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس در این بیانیه که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال شده ضمن‌ دعوت مردم بری حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس آمده است، به منظور وارد کردن قدرت عظیم مسلمانان و مستضعفان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بنیانگذار انقلاب اسلامی و پرچم‌دار نهضت جهانی اسلام، آخرین جمعه مبارک ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کردند تا مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی در مراسمی گسترده، همبستگی بین‌المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ‌با این اقدام امام راحل، مسئله فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام مطرح و راه حل آزادی قدس و نجات مردم فلسطین نیز مشخص شد.

در قسمتی دیگر از این بیانیه عنوان شده است: راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی برگزار می‌شود که با ظلم و ستم بودائیان و دولت حاکم نسبت به مسلمانان میانمار از یک سو و تحرکات دشمنان اسلام در سوریه و همچنین برگزاری کنفرانس جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی بر اهمیت حضور یکپارچه مردم و برگزاری هرچه بهتر این مراسم تاکید دارد.

در بخش پایانی این بیانیه خطاب به  شهروندان مومن و روزه‌دار شهرستان قدس و گروه‌های مختلف، آمده است: با بینش دینی و بصیرت سیاسی، لحظه‌شناسی و درک زمان و با حضوری آگاهانه و انقلابی بار دیگر عزم و اراده، عزت و شرف، استقلال و آزادی ملت ایران را به منصه‌ ظهور برسانند و برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سایر ملل مظلوم جهان فریاد عدالت خواهی سر دهند.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول