اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

روز قدس روز فریاد علیه استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: روز قدس روز اسلام و روز دفاع از مستضعفان جهان و فریاد علیه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و صهیونیست است.

روز قدس روز فریاد علیه استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی امروز در آستانه روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت:‌ موج بیداری در جهان از ظلم و ستم آمریکا و صهیونیست ناشی از راهپیمایی روز قدس سال‌های متمادی در ایران اسلامی و جهان است و امروز از این بیداری وجود اشغالگران قدس و صهیونیست‌ها وحشت گرفته‌ و این بیداری موجب زوال و نابودی صهیونیست غاصب است. 

وی گفت: سال جاری نیز ملت ایران و همشهریان سیرجانی با تبعیت از مقام معظم رهبری حضور گسترده خود را در مراسم راهپیمایی روز قدس دارند و بر تمام ملت ایران اهمیت حضور نیز در این روز مشخص و معین است.

حسینی ابراز داشت: اگر حضور ملت ما و حتی ملت‌ها در مراسم روز قدس نبود، صهیونیست به مقاصد شوم خود می‌رسید و ما خوشحال هستیم که امروز ترس و وحشت را بر پیکره نظام پوشالی صهیونیست‌ها می‌بینیم.

امام جمعه سیرجان انقلاب اسلامی را الگوی حضور مردم‌، بیداری ملت‌ها و مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی به بعد تو‌طئه‌ها برای انزوا کشیدن و شکست انقلاب اسلامی ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده بود و در هر مقطع زمانی این توطئه‌ها به گونه‌ای اجرا می‌شد.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر ترورها‌، جنگ و توطئه‌ها کارساز نبوده است، امروز ملت ایران را تحریم می‌کنند تا شاید بتوانند این حضور را کم کنند، اما بدانند که تحریم‌ها تا‌کنون موجب قدرت و خودکفایی ملت ایران شده است.

وی گفت: ما یقین داریم، اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب توصیه کرده‌اند به همراه توجه به تولیدات داخلی و الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف آخرین حربه دشمنان نیز خنثی می‌شود و ملت ایران مقتدرتر از همیشه در جهان می‌درخشد.

امام جمعه سیرجان به حوادث سوریه هم اشاره کرد و ابراز داشت: سران مرتجع عرب در منطقه که دست نشاندگان استکبار هستند به همراهی صهیونیست و آمریکا مقابل ملت و دولتی می‌ایستند که قصد دارند وابسته نباشند و با اعزام تروریست‌ها به سوریه، ملت سوریه را به خاک و خون می‌کشند تا شاید بتوانند فریاد حق‌طلبی ملت سوریه و رژیمی که هم‌صدا‌ی با ملتش است، ساقط کنند و روز قدس نیز به گونه‌ای حمایت از دولت و مردم سوریه است. 

حسینی از دولت‌های غرب و استکبار جهانی و دولت‌های عربی متحد هم انتقاد کرد و گفت: آمریکا و صهیونیست به قوانین بین‌الملل که خود رأی داده‌اند‌ و غیر از منافع غیر‌ قانونی و ظلم و ستم به جهانیان به هیچ چیز پایبند نیستند و امید آن می‌رود که شاهد فروپاشی ظلم و ستم در جهان باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول