اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

نفرات برگزیده جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با شکوه با حضور مردم و مسئولان، نفرات برگزیده جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین معرفی شدند.

نفرات برگزیده جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عصر امروز مراسم اختتامیه سومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین با حضور جمعی از مسئولان استان بوشهر و تعدادی از مسئولان کشوری و حافظان و قاریان قرآنی شرکت‌کننده در این جشنواره در مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار شد و نفرات برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

بخشدار ویژه عسلویه در این آیین اظهار داشت: توجه به قرآن و گسترش فعالیت‌های قرآنی امری بسیار مهم است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

عبدالله نادری افزود: در عسلویه طی چند سال اخیر اقدامات مؤثری در راستای گسترش فرهنگ دینی و مذهبی انجام شده و سازمان منطقه ویژه پارس اهتمامی ویژه در روند رو به رشد این فعالیت‌ها داشته است.

وی اضافه کرد: برپایی این جشنواره نشان‌دهنده توان بالای قاریان و حافظان قرآن استان بوشهر و منطقه عسلویه است و باید این روند تداوم یابد.

در این آیین ضمن معرفی نفرات برتر جشنواره، با اهداء لوح و جوایز نفیسی از برگزیدگان سومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین تجلیل به‌عمل آمد.

محمد عبدالله‌زاده و محمد جماله از پیشکسوتان و قاریان ارزنده بوشهر با اهداء لوح و تندیس جشنواره قرآنی حبل‌المتین در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش خواهران در رشته حفظ اعظم محمدی از منطقه ویژه انرژی پارس، نرجس‌خاتون جعفری از شهرستان جم، صفیه جوزانی از شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و زهرا نعمت‌اللهی از شهرستان جم به عناوین برتر رسیدند.

در بخش خواهران در رشته ترتیل نیز سمیه منیری از شهرستان دیر، هاجر بحرینی از شهرستان کنگان، آمنه آبگون از کانون فرهنگی رشد عسلویه و زینب احمدزاده از شهرستان جم به رتبه‌های برتر جشنواره دست یافتند.

در بخش برادران در رشته تحقیق سید حام ابطحی از شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی، سید وحید حسینی از شرکت نفت و گاز پارس، احمد نوربخشیان از شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و سجاد بحرینی‌نژاد از شهرستان دیّر و در رشته ترتیل نیز سیدعباس حقیقت از شهرستان دیّر، محمد قاصمی از کانون‌های بخش عسلویه، و فیصل رحیمی از کانون زین‌العابدین اخند و علی انگشبه از شهرستان دیّر به عناوین برتر رسیدند.

در بخش برادران رشته حفظ 5 جزء نیز جابر احمدزاده از شهرستان کنگان، محمد انگشبه از شهرستان دیّر، حسین سلیمانی از منطقه ویژه، امین زاهدی از شهرستان کنگان و احمد محمودی از کانون علی‌ابن‌ابیطالب نفرات برتر شدند.

به نفرات برگزیده جوایز ارزشمندی از قبیل کمک هزینه سفر به حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس و همچنین هدایای ارزشمند دیگر اهداء شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول