اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

نیم درصد از اعتبارات فرهنگی به قرآن اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات و دستگاه‌های اداری بر اساس قانون، نیم درصد از اعتبارات فرهنگی خود را به فعالیت‌های قرآنی اختصاص دهند.

نیم درصد از اعتبارات فرهنگی به قرآن اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالرحمان توفیقیان پیش از ظهر امروز در کارگروه اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: باید اختصاص نیم درصد از اعتبارات فرهنگی به قرآن در ادارات تعیین تکلیف شود.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، قرآن را کتاب انسان‌ساز بشر خواند و بیان کرد: قرآن می‌تواند چراغی روشن برای هدایت انسان‌ها باشد.

وی گفت: هر چقدر که ما برای ترویج مسائل قرآنی هزینه کنیم باز هم کم است که در این زمینه لازم است تلاش بیشتری صورت گیرد.

توفیقیان ادامه داد: در حوزه فرهنگ باید یک نقشه راه تعیین شود و دقیقا ترسیم شود که اکنون کجای کار هستیم و باید به کجا برسیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: اقدامات مطلوبی در حوزه قرآن و ترویج امور فرهنگی در این استان انجام شده و این روند ادامه خواهد داشت.

مرتضی رهنما تصریح کرد: اکنون به برکت نظام مقدس اسلامی، امکانات و تجهیزات بخش فرهنگی و قرآنی ما گسترده شده و ما می‌توانیم کارهای تاثیرگذارتر و بهتری را در جامعه انجام دهیم.

وی با تاکید بر استفاده از امکانات و فرصت‌های فرهنگی، اضافه کرد: وقتی امکانات باشد این دیگر به قدرت و توان مدیریتی ما برمی‌گردد که چگونه از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

رهنما ابراز داشت: در حوزه فرهنگ به‌ویژه قرآن نباید موازی‌کاری باشد زیرا متاسفانه بسیاری از اعتبارات و فرصت‌ها به لحاظ وجود همین موازی‌کاری‌ها به هدر رفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت:‌ روز قدس امسال از همه سال‌های قبل مهم‌تر است و حضور مردم در خیابان‌ها از همیشه مهم‌تر و تاثیرگذارتر است.

وی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: این روز ریشه در آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب دارد که حضور پرشور مردمی در این روز بسیار مهم است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول