اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک سال گذشته

100 گواهینامه قرآنی برای بانوان بویین زهرایی صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از یک صد گواهینامه حفظ قرآن کریم طی یک سال گذشته در این شهرستان برای بانوان صادر شده است.

100 گواهینامه قرآنی برای بانوان بویین زهرایی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مهدی عباسی صبح امروز در جلسه روحانیون بخش رامند شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک صد عنوان گواهینامه تکمیلی قرآن کریم برای بانوان حافظ و قاری کلام‌الله مجید از سوی این اداره صادر شده است، اظهار کرد: تمام یک‌صد گواهینامه قرآنی صادر شده رسمی و از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین به ثبت رسیده‌ است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه قرآن کریم راه‌گشای انسان‌ها در برابر مشکلات و گرفتاری‌ها است، افزود: امروز ملت‌ها و امت‌های دربند باید با تمسک به آیات نورانی قرآن کریم و دوری از تفرقه زمینه فرج و گشایش را فراهم کرده و سبب جوشش اسلامی شوند.

وی تصریح کرد: توسعه اسلام و ارزش‌های ناب آن امروز وظیفه‌ای خطیر و واجب است که بر عهده تمامی مسلمانان و شیعیان قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت ترویج آموزه‌های متعالی و ارزشمند اسلامی در کتب دانش‌آموزان و دانشجویان عنوان کرد: این مهم وظیفه متولیان اجرایی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فعال در سراسر کشور است که ضمن بهره‌گیری از تعالیم ناب و ارزشمند قرآن کریم عرصه را برای اشاعه فرهنگ اسلامی در جوانان مهیا کنند.

عباسی عدم سیاست‌گذاری‌های صحیح در پاره‌ای موارد را موجب بی‌اعتنایی و کمرنگ شدن جلوه‌های دینی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: باید با تلاش و سعی مضاعف هیچ‌گاه از یاد خداوند متعال و مرگ غافل نبود و همواره در اندیشه تولید و توسعه اسلامی بود.

وی لزوم نشر اعتقادات دینی در راستای بی‌اثر کردن توطئه‌های فرهنگی و ضد ارزشی دشمنان را مهم و از ضروریات کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: اراده و عزم معنوی جوانان در هر مرحله‌ و دوره‌ای پاسخگو‌ی بسیار شدید یاوه‌گویی‌های دشمنان و به‌ویژه استکبار و غرب بوده و آنان را در دست‌یابی به اهداف و مقاصد شوم و پلید خویش ناکام می‌کند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول