اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ایران در راهپیمایی روز قدس پیشتاز ملت‎های جهان است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با بیان اینکه ایران در راهپیمایی روز قدس پیشتاز ملت‎های جهان است گفت: ملت ایران در دو امر مهم انتخابات، انقلابی‌گری و حضور در عرصه‎های مختلف به حمایت از کشورش همواره پیشتاز است.

ایران در راهپیمایی روز قدس پیشتاز ملت‎های جهان است

جواد قناعت امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ملت ایران پیشتازی خود را همانند سال‎های گذشته در روز قدس نشان خواهد داد و انزجارش را نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام و شکوه حمایت خود را نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب به نمایش خواهد گذاشت.

وی بیداری منطقه را از ویژگی‎های روز قدس امسال عنوان کرد و بیان داشت: خیزش‎های انقلابی و اسلامی که در منطقه در حال شکل‎گیری است همه به تأسی از ملت ایران است لذا سرچشمه نگاه‎ها به این کشور معطوف شده که آیا ملت ایران همچنان از آن پویایی و طراوت برخوردار بوده و یا اینکه خدای ناکرده از انقلاب خود دلسرد شده است بنابراین حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بسیار تاثیرگذار است.

تحریم‎ها هیچ تاثیری در روند حرکت رو به جلوی نظام ندارد

استاندار گلستان به موضوع تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: کشور ما در حال تحریم است و برای اینکه ملت ایران به نظام سلطه، آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا نشان دهد که تحریم‎ها هیچ تاثیری در روند حرکت رو به جلوی نظام ندارد با حضور پرشور، پررنگ و گسترده خود قطعا دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

قناعت در خصوص بحران سوریه نیز اذعان کرد: در کشورهای منطقه اگر خیزش‎های مردمی صورت می‎گیرد خیزشی بیداری و انقلابی است که سه شاخصه مردمی بودن، اسلامی بودن و ضداستکباری بودن در آن هویداست اما در سوریه نظام سلطه سعی کرده از فضای به وجود آمده به نفع خود استفاد کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای کنترل خیزش‎های اسلامی راهبرد شبیه‎سازی را در پیش گرفته است تصریح کرد: نظام استکباری زمانی که دید از راهبرد سرکوب، موضوعات صنفی و جایگزینی دیکتاتوری به جای دیکتاتور دیگر موفق نمی‎شود این بار از حربه شبیه‎سازی وارد میدان شده است.

دشمنان با ایجاد بحران در سوریه سعی دارند یک متحد ایران اسلامی کم شود

استاندار گلستان یادآور شد: دشمنان می‎دانند کشورهایی همچون حزب‎الله لبنان و سوریه هیچ‎گونه همراهی با رژیم صهیونیستی ندارند و در برابر آنها سلاح مقاومت را پیش گرفتند اما نظام سلطه از طریق شبیه‎سازی و وارد کردن نیروهای شورشی و مسلح در خیابان‎‎ها می‎خواهد مسئله را به گونه‎ای دیگر نشان دهد.

قناعت با تاکید بر اینکه در بحران سوریه مردم در خیابان‎ها حاضر نشده‎اند خاطر نشان کرد: در کشورهای بحرین، یمن، عربستان و کشورهای منطقه، تحرک‎های مردمی در کار است و هیچ‎گونه سلاحی وجود ندارد و در آنجا مردم نقش‎آفرین هستند و شعارهای آنان «الله‎اکبر» و شعارهای اسلامی و شعار بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی است و انقلاب آنها از بطن مردم نشأت گرفته است اما در سوریه مردم وارد نشده‎اند و شعارهای مردمی، اسلامی و ضداستکباری سر نمی‎دهند و همه اینها نشان می‎دهد که نظام سلطه می‎خواهد از فضای موجود به نفع خودش استفاده کند.

وی تاکید کرد: دشمنان با ایجاد بحران در سوریه سعی دارند تا یک متحد ایران اسلامی را کم کنند، به حزب‎الله لبنان ضربه بزنند، یکی از دشمنان رژیم صهیونیستی کم شود و به خاطر اینکه در طول 33 سال از انقلاب ایران و به ویژه در هشت سال اخیر که آمریکا با شکست‎های پی‎در‎پی مواجه شده است با این حربه خود را به اصطلاح پیروز میدان نشان دهند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول