اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

تا زمانی که قرآن در ما عملی نشود ملت برتر نیستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: تا زمانی که به قرآن برنگردیم و مفاهیم، تفسیر، ترجمه قرآن در ما عملی نشود ملت برتر نیستیم.

تا زمانی که قرآن در ما عملی نشود ملت برتر نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ شمیم ولایت در شهرستان فردوس اظهار کرد: راه اصلاح جامعه، مبارزه با تهاجم فرهنگی و راه اخلاق در برگشت به قرآن است.

وی حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در مسابقه بزرگ شمیم ولایت را نشان از علاقه نسل جوان به موضوع مهدویت دانست و افزود: راه رسیدن به سعادت در گرو اطاعت و بندگی از امام و ولی فقیه است.

امام جمعه فردوس با اشاره به دعاهای امام سجاد (ع) در وداع با ماه مبارک رمضان تصریح کرد: امام سجاد (ع) در دعاهای خود با اشک دیده و سوز دل با رمضان خداحافظی می‌کند چرا که این ماه سراسر خیر و برکت است.

بابایی ماهانی‌نژاد به اهمیت تلاوت قرآن مجید اشاره و یادآور شد: امام راحل (ره) هر روز سه جزء قرآن می‌خواندند و در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری با وجود همه مشغله‌های کاری این کار را انجام می‌دهند و این نشان از اهمیت و تاثیرگذاری قرآن در زندگی انسان دارد.

*حضور 1100 نفر شرکت‌کننده در مسابقه شمیم ولایت

امام جمعه فردوس به حضور بیش از یک‌هزار و100 نفر در مسابقه بزرگ شمیم ولایت اشاره کرد و گفت: از این تعداد 700 نفر خواهر و 400 نفر برادر هستند که به قید قرعه تعداد 114 نفر برگزیده و هدایایی اهدا می‌شود.

بابایی ماهانی‌نژاد حرکت طلاب و فضلای موسسه مشکات فردوس در برگزاری اینگونه مسابقات را مورد تقدیر قرار داد و افزود: برگزاری مسابقات دینی و قرآنی سبب احیا و رشد فرهنگ قرآن در جامعه می‌شود.

مسابقه بزرگ شمیم ولایت از سوی موسسه مشکات فردوس و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول