اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 25

ابراهیمی: بیداری اسلامی مولود روز قدس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: بیداری اسلامی جهان اسلام، مولود روز جهانی قدس به فرمان امام راحل است.

ابراهیمی: بیداری اسلامی مولود روز قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا هادی ابراهیمی امروز جمعه روز قدس در جمع مردم نکا در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز حیات دوباره اسلام است تا اسلام در مناطقی که به فراموشی سپرده شده است دوباره احیا شود.

وی اظهار داشت: موج عظیم بیداری اسلامی در منطقه نشات گرفته از حرکت‌های اسلام‌خواهی در فلسطین و لبنان است و این مسائل همه برگرفته از اسلام و انقلاب اسلامی ایران توسط امام راحل و سخنان و فرمایشات حکیمانه رهبری است.

ابراهیمی، مسئله قدس  را مسئله آرمانی برای ملت‌های مسلمان جهان و دنیا دانست که باید برای رسیدن به آن تلاش همه‌جانبه صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان داشت: امام راحل تلاش کردند تا از ظرفیت قدس، برای بیداری جهان اسلام و مبارزه با صهیونیست استفاده کند که اکنون این موج عظیم بیداری اسلامی بیانگر این مسئله است.

وی اظهار داشت: امام راحل این روز را با هدف آرمان‌خواهی و حمایت همه جانبه از قدس و فلسطین و مبارزه با ظالمان نامگذاری کردند و به این مسئله هشدار دادند تا مبادا این روز کمرنگ برگزار شود.

به گفته ابراهیمی، روز قدس نماد اتحاد و همبستگی مسلمین عالم علیه ظلم و جور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه راهبرد مقاومتی که مد نظر رهبری است از استراتژی مهم ماست، خاطرنشان کرد: تدبیر رهبری در این راستا بیانگر دید بالای ایشان  بر شیوه‌های مختلف حملات دشمن بر ایران اسلامی است.

ابراهیمی یادآور شد: امروز سوریه به عنوان پرچمدار مقاومت در خط مقدم مبارزه با رژیم اشغالگر قدس قرار دارد و مقاومت اسلامی لبنان در معرض بزرگ‌ترین توطئه جهانی متاثر از سرنوشت سوریه است و این مسائل باید با همت و تلاش و همبستگی به سرانجام برسد. بحران‌افکنی و بحران‌سازی از جمله عملکردها و برنامه‌های مختلف دشمن در راستای کمرنگ کردن حضور ایران در منطقه بوده که خوشبختانه با ناکامی روبرو شده است.

وی ادامه داد: اکنون دشمن با تحریم‌های مختلف حمله بر اقتصاد را بر ما تحمیل کرده است در حالیکه این تحریم‌ها ذره‌ای بر اراده پولادین ملت ما تاثیر نداشته است.

ابراهیمی بیان داشت: ملت ایران اسلامی با تحریم‌ها قوی‌تر شده و اکنون دارای اقتصادی پویا، تکنولوژی برتر و صاحب فن‌آوری در جهان است.

ابراهیمی افزود: اکنون باید از کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و تولید حمایت شود تا تحریم‌های بین‌المللی همچون گذشته علیه ما کار ساز نباشد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی کانون خیزش‌های اسلامی جهان است و باید با حفظ اتحاد و همبستگی این کانون قدرت و خیزش اسلامی جهان تداوم یابد و همه باید بدانند که انرژی هسته‌ای خط قرمز ماست و ذره‌ای از آن عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

انتهای ‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول