اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکر استاندار قم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: استاندار قم در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد.

تشکر استاندار قم از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی استاندار قم آمده است: حمد و سپاس خداوند متعال را که بار دیگر، توفیق  شرکت در اجتماع عظیم  یوم‌الله روز قدس را شامل حال امت واحده اسلامی و شما مردم سرافراز، متدین  و حماسه‌ساز دیار ولایت و مرجعیت گردانید و به فضل الهی و با وحدت و هوشیاری و احساس تکلیف شرعی مسلمانان اقصی نقاط جهان، این روز بزرگ، به صحنه دادخواهی و انفجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیزم بین‌الملل تبدیل شد.

روزی که فریادرسای بیزاری از استکبار و اعلام نفرت عمومی از رژیم اشغالگر قدس، پیکره مستکبران را به لرزه انداخت و زوال دشمنان بشریت و غاصبان قدس شریف و تحقق وعده الهی «والارض یرثها عبادی الصالحون» را نویدی دوباره داد.

در ادامه آمده است: آفرین بر شما مردم قدرشناس و افتخار آفرین قم، که همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران اسلامی و با شور و احساس مثال‌زدنی برخاسته از همیت دینی و انقلابی خاص مردمان غیور این دیار و با قلوبی سرشار از عطر روح‌بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق، به صحنه آمدید  و با حضور گسترده و شورانگیز خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن اعلان حمایت قاطع از آرمان رهایی فلسطین، تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی ساختید.

بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه مقدس، ثبت کرد.

  اینجانب بر خود وظیفه می‌داند از آحاد امت ولایی و همیشه سرافراز قم قهرمان، خاصه، مراجع عظام تقلید و سلسله جلیله روحانیت که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند، تقدیر و تشکر کرده، از خداوند منان اقتدار و عزت و پایندگی روزافزون اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت دارم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول