اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز همدان:

عید فطر روز طرد استکبار درونی و بیرونی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان عید فطر را روز طرد استکبار درونی و بیرونی دانست و گفت: امروز مسلمانان توسط دشمنان به خاک و خون کشیده می‌شوند که برای مقابله با آنها باید متحد و همدل بود.

عید فطر روز طرد استکبار درونی و بیرونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید مرتضی حسنی‌حلم صبح امروز در سخنان پیش از خطبه نماز عید سعید فطر در جمع نمازگزاران مؤمن و خداجوی همدان با اشاره به فرازی از دعای سیدالساجدین، امام سجاد (ع) در وداع با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: باید به خوبی از مواهب و دستاوردهای این ماه صیانت کرده و توشه برگرفته در این ماه را در طول سال نیز حفظ و حراست کنیم.

وی عید سعید فطر را عید اولیاء‌الله خواند و ادامه داد: مسلمانان در این همایش معنوی گرد هم می‌آیند و قدرت اتحاد خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان روز عید فطر را روز طراوت و شادابی دانست و خاطرنشان کرد: خداوند متعال در این روز عیدی یک ماه بندگی و طاعت بندگان خود را می‌دهد که این منظر بر زیبایی این روز می‌افزاید.

وی در ادامه سخنان خود برخورداری از اتحاد، همدلی و همبستگی را عامل موفقیت مسلمانان دانست و ادامه داد: عید فطر نمایانگر شکوه و اقتدار مسلمانان است که همین امر مایه امید دوستان و ناامیدی دشمنان اسلام را فراهم می‌آورد و باید مورد توجه قرار گیرد.

حسنی‌حلم این روز را روز طرد استکبار درونی و بیرونی دانست و گفت: امروز مسلمانان عالم توسط دشمنان اسلام به خاک و خون کشیده می‌شوند که در این روز ضمن نشان دادن اتحاد خود باید ظهور هر چه سریع‌تر امام زمان (عج) و نابودی استکبار جهانی را از خداوند متعال بخواهیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول