اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

محدودیت ترافیکی گیلان در عید فطر

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان در عید فطر خبر داد.

محدودیت ترافیکی گیلان در عید فطر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از پلیس راه گیلان، مجید جمشاد اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر و آغاز تعطیلات نیمه دوم تابستان و پیش‌بینی حجم فزاینده تردد خودروها در محورها و جاده‌های برون شهری، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

وی افزود: به منظور ایجاد کشش و روانی ترافیکی و برقراری ایمنی برای خودروهای سبک، تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 مرداد جاری از محور قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای مذکور در محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی از شرکت‌های باربری و رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و کالا خواست با مدنظر قرار دادن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده، ضمن احترام به قانون و حقوق دیگر شهروندان از اتلاف وقت و زمان خود نیز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول