اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاش:

پایگاه‌های بسیج یکی از ارکان مهم مساجد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاش گفت: مساجد از ابتدای انقلاب مرکز رشد و شکوفایی جوانان انقلاب بوده و پایگاه‌های بسیج همواره به عنوان یکی از ارکان مهم مساجد محسوب می‌شود.

پایگاه‌های بسیج یکی از ارکان مهم مساجد است

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، حجت‌الاسلام محمد‌حسین میری امام جمعه صبح امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان بسیج سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: با توجه به تقدس و جایگاه مسجد در سرنوشت و حرکت انقلاب، مساجد از ابتدای انقلاب مرکز رشد و شکوفایی جوانان انقلاب بوده و پایگاه‌های بسیج همواره به عنوان یکی از ارکان مهم مساجد به شمار می‌رفته است.

وی افزود: تمامی ائمه جمعه باید با هم در ارتباط باشند و از نظرات و تفکرات یکدیگر بهره‌مندشوند و همچنین ارتباط دو جانبه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها با ائمه جمعه می‌تواند قدم مؤثری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

امام جمعه خاش بیان داشت: مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ولایت‌فقیه و رهبری است که توانسته در طول چند دهه عمر با برکت انقلاب آن را در برابر حوادث بیمه کند.

میری تصریح کرد: بسیج بازوی پرتوان ائمه جمعه و جماعات است و همکاری و تعامل نزدیک بسیج و روحانیت می‌تواند در جلب توجه جوانان برای حضور در مساجد و در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه مفید و مؤثر باشد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش نیز در این گردهمایی گفت: امروز وحدت شیعه و سنی لطمه سنگینی به دشمنان انقلاب اسلامی وارد می‌کند.

مولوی شهنوازی بیان کرد: باید تلاش شود ارتباط جوانان با مسجد از طریق بسیج بیشتر شود و هیئت امنای مساجد نیز از جوانان با روی باز استقبال کنند.

وی افزود: آینده این انقلاب از آن جوانان است و چه بهتر جوانان مسجدی با روحیه معنویت و بصیرت از این انقلاب به درستی پاسداری کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول