اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت

برگزاری سمینار آموزشی پدافند غیرعامل در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: به منظور آشنایی و افزایش آمادگی اقشار مختلف شهروندان در زمان وقوع بحران، سمینار آموزشی پدافند غیرعامل با حضور کارکنان صنایع ذوب فلزات تهران برگزار شد.

برگزاری سمینار آموزشی پدافند غیرعامل در جنوب تهران

محسن کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: طی تفاهم‌نامه و هماهنگی با صنایع ذوب فلزات تهران، سمینار آموزشی پدافند غیرعامل با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور کارکنان صنایع ذوب فلزات تهران برگزار شد.                                                 

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل استفاده به‌جا و مناسب از اماکن و امکانات متناسب با شرایط اضطرار است، تصریح کرد: در این سمینار مطالب جامعی در ارتباط با پدافند غیرعامل، چگونگی مقابله با زلزله و بحران در لحظات اضطرار بیان شد.

کریمی در پایان افزود: این سمینار در راستای تشکیل شاخه معاونت پدافند غیرعامل در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در سال گذشته و برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات در اماکن و خودامدادی و دگرامدادی، برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول