اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 6 پروژه بزرگ شهری در فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد از اجرای 10 پروژه شاخص در مجموعه شهرداری فرون‌آباد و بهره‌برداری از شش پروژه بزرگ شهری در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 6 پروژه بزرگ شهری در فرون‌آباد

علی‌بند علیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به رویکرد شهرداری فرون‌آباد در اجرای پروژه‌های رفاهی، اجتماعی و عمرانی گفت: با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی، تلاش شهرداری بر اجرای هر چه سریع‌تر پروژه‌ها است.

شهردار فرون‌آباد گام‌های بزرگ شهرداری را مستلزم همراهی، مشارکت و ارائه نقطه نظرات سازنده دانست و ادامه داد: مردم فهیم و خوب شهر با بزرگواری مشکلات را تحمل می‌کنند و شهرداری نیز در اجرای پروژه‌ها تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌بندد.

وی در تشریح پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت خیابان شهید بافرانی با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال، اجرای عملیات آسفالت خیابان والفجر شمالی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال، احداث ساختمان پلیس راهور شهر با هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیون ریال، احداث بوستان معراج با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال، احداث گلخانه شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال، و احداث مرکز معاینه فنی با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال، از پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری‌ می‌رسند.

شهردار فرون‌آباد در پایان گفت: مردم باید حقوق شهروندی را شناخته و آنها را دنبال کنند و شهرداری نیز با به دست آوردن این انتظارات شهر را اداره کند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول