اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسات کارآموزی فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه:

9 میلیون نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده است

خبرگزاری فارس: مسئول موسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از 9 میلیون نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد استان کرمانشاه ارائه شده است.

9 میلیون نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عمرانپور عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر نقش آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد در امر مهارت‌آموزی، ارتقا توانایی‌های فردی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: 36 هزار و 171 نفر، آموزش‌های مهارتی را در آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد سطح استان فرا گرفتند که از این تعداد به 21 هزار و 187 نفر خواهر و 14 هزار نفر و 984 نفر برادر، آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای ارائه شده است.

وی تصریح کرد: این میزان آموزش در 298 آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای آزاد فعال در سطح استان در رشته‌های خدماتی و فناوری اطلاعات، صنعتی و کشاورزی به علاقمندان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: با هدف رونق اقتصادی بخش خصوصی و کمک به گردش مالی آموزشگاه‌ها، این میزان آموزش به‌صورت خرید خدمات آموزشی با انعقاد قرارداد توسط آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد حائز شرایط صورت پذیرفت.

عمرانپور ادامه داد: اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان کرمانشاه با هدف ارتقا سطح علمی آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد استان در مسیر افزایش کیفیت آموزش‌های مهارتی، در سال گذشته 272 دوره آموزشی برای مدیران و مربیان آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد برگزار کرد.

مسئول موسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: این دوره‌های آموزشی با هدف تقویت کادر آموزشی آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد و به‌روز کردن روش‌های آموزشی در 2 بخش عمومی و تخصصی آموزش‌های لازم به 67 نفر از مدیران و 205 نفر از مربیان ارشد ارائه شد.

عمرانپور افزود: در همین راستا مدیران آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آزاد سطح استان دوره‌های آموزش مدیریت را فرا گرفتند.

وی گفت: واحد بازرسی و نظارت به آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آزاد استان کرمانشاه در سال گذشته یک‌هزار و 917 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های سطح استان به‌عمل آورد.

عمرانپور تصریح کرد: در مسیر کیفیت بخش عملکرد آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد و بهره‌وری مطلوب از سرمایه، نیروی انسانی و امکانات و تحقق اهداف سازمان، از سوی واحد بازرسی و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان کرمانشاه، به‌صورت منسجم و مستمر در سال گذشته یک‌هزار و 917 مورد بازرسی صورت پذیرفت.

وی با تاکید بر انجام بازرسی‌های دقیق و برخورد مناسب بازرسان گفت: نظارت مستمر و دقیق باعث افزایش کیفیت آموزش در آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول