اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران در مجلس عنوان کرد

تکمیل فرودگاه گچساران در بند بی‌برنامگی است نه سیاسی‌کاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقادی به سیاسی‌کاری و دست‌های پشت پرده در روند کند کنونی تکمیل فرودگاه گچساران ندارم بلکه برخی بی‌برنامگی‌ها و فقدان تخصص‌ها موجب این روند فرسایشی شده است.

تکمیل فرودگاه گچساران در بند بی‌برنامگی است نه سیاسی‌کاری

غلامرضا تاجگردون در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اظهارات اخیر بعضی از مسئولان این شهرستان در زمینه راه‌اندازی فرودگاه گچساران اظهار کرد: زحمات مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه راه‌اندازی و افتتاح فرودگاه این شهرستان قابل لمس بوده اما این شرکت به دلیل عدم بهره‌‌‌گیری از توان و کمک دیگر ادارات، به تنهایی توان برطرف کردن مشکلات و موانع موجود را ندارد.

وی افزود: طی چند نامه متوالی به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، بر لزوم و ضرورت استفاده شرکت نفت از همکاری و توان مسئولان استانی و دیگر ادارات شهرستان تأکید کردم.

تاجگردون با بیان اینکه در زمینه راه‌اندازی فرودگاه گچساران وعده‌های زمانی بی‌اساسی مبنی بر سه الی پنج ماه به مردم داده شد، گفت: طی نامه‌ دریافتی از سوی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، زمان راه‌اندازی فرودگاه این شهرستان در صورت برطرف شدن مشکلات و موانع موجود پنج ماه آینده اعلام شده است.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این نامه در حالی از سوی شرکت نفت به اینجانب ارسال شده است که مسئولان این شرکت یک ماه پیش طی نامه‌ای از وزیر نفت درخواست افتتاح و راه‌اندازی فرودگاه گچساران را داشتند.

تاجگردون تأکید کرد: اینجانب طی نامه‌ای از وزیر نفت خواستار لغو افتتاح فرودگاه گچساران به دلیل وجود مشکلات و موانع موجود و مشخص نبودن شرکت هواپیمایی شدم.

وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل دیگر مسئولان در زمینه راه‌اندازی هرچه سریع‌تر فرودگاه گچساران گفت: همه مسئولان باید در زمینه راه‌اندازی فرودگاه گچساران همکاری‌های لازم را با شرکت نفت این شهرستان داشته باشند تا زمان افتتاح فرودگاه این شهرستان از دوره زمانی پنج الی هشت ماه فراتر نرود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با کمک دیگر مسئولان و اینجانب به عنوان نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روند تکمیل فرودگاه گچساران شتاب بیشتری خواهد گرفت.

تاجگردون با بیان اینکه شرکت نفت گچساران باید همکاری و کمک مسئولان و دیگر ادارات را بطلبد، عنوان کرد: پروژه راه‌اندازی فرودگاه گچساران یک کار فردی نیست.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران وعده پنج ماه آینده را برای افتتاح فرودگاه این شهرستان داده است، تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که در اختیار اینجانب قرار دارد، شرکت نفت گچساران هنوز برای انجام پرواز در این فرودگاه هیچگونه قراردادی با شرکت هواپیمایی نبسته است.

تاجگردون در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اظهارات شما به عنوان نقد و انتقاد از عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه عملیات اجرایی فرودگاه این شهرستان است، تأکید کرد: بنده اظهارات خود را نقد بر عملکرد شرکت نفت نمی‌دانم بلکه معتقد هستم هر پروژه‌ای‌ باید برنامه زمان‌بندی مشخص داشته باشد و پروژه فرودگاه گچساران نیز از این امر مستثنی نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مدیریت زمان انجام پروژه‌ها در گچساران معنایی ندارد و این یک ضعف عمومی به شمار می‌رود.

تاجگردون با رد وجود دست‌های پشت پرده و سیاسی به دلیل روند کند پیشرفت فرودگاه گچساران خاطرنشان کرد: تلاش و زحمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه تکمیل این پروژه بر کسی پوشیده نیست اما به دلیل اینکه انجام پروژه فرودگاه، کار تعریف شده و تخصصی شرکت نفت نبوده، این پروژه در موعد مقرر به پایان نرسیده است.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول