اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر:

11 هزار دانش‌آموز استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: 11 هزار دانش‌آموز استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

11 هزار دانش‌آموز استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فرید محبی شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان اظهار داشت: برای داشتن جامعه‌ای سالم باید ساز و کاری در برنامه‌های اجتماعی خود داشته باشیم تا بتوانیم به جامعه‌ای کارآمد دست یابیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: نظام اسلامی با برنامه‌های گسترده در عرصه‌های علمی توانسته دانشجویان و نخبگانی تربیت کند که در تمامی مراحل و عرصه‌ها به پیشرفت و توسعه آینده ایران اسلامی امیدوارند و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دست همین دانش‌آموزان و دانشجویانی است که به آینده ایران اسلامی امیدوار هستند.

محبی دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: تربیت دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان در استان بوشهر یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته امداد استان است و در تمامی گستره استان شاهد وجود چنین اقشار ارزشمندی هستیم.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر قریب به 2 هزار و 500 دانشجو و طلبه زیرپوشش وجود دارد و سالانه بیش از 450 دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی فارغ‌التحصیل و آماده ورود به عرصه کار و اشتغال می‌شوند که ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی برای ایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مسئول با اشاره به جمعیت بالای دانش‌آموزی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ابراز داشت: بر اساس اطلاعات موجود بیش از 11 هزار دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد در استان بوشهر وجود دارد و آمار بسیار بالای قبولی دانشگاه از افتخارات دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در سال 90 با تلاش‌های صورت گرفته شاهد ایجاد بالغ بر 7 هزار فرصت شغلی در عرصه‌های مختلف در سطح استانی بوده‌ایم و آمادگی آن ‌را داریم که در سال 91 با حمایت‌های مسئولان محترم استانی 5 هزار فرصت شغلی را سامان‌دهی و ایجاد کنیم.

محبی به برگزاری جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد و اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری شاهد برگزاری جشن توانمندسازی 4 هزار و 500 نفر از مددجویان کمیته امداد استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول