اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان امسال صورت گرفت

کمک 450 میلیون ریالی خیرین به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه گفت: در ماه رمضان امسال 450 میلیون ریال کمک‌های نقدی و جنسی مردم در شهرستان کهگیلویه جمع‌آوری و بین ایتام و مستمندان توزیع شد.

کمک 450 میلیون ریالی خیرین به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از نخستین روز ماه مبارک رمضان جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت کمک به ایتام و نیازمندان آغاز گردید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه اضافه کرد: در ماه رمضان امسال 450 میلیون ریال کمک‌های نقدی و جنسی مردم در شهرستان کهگیلویه جمع‌آوری و بین ایتام و مستمندان توزیع گردید.

رحیمی‌نیا ابراز داشت: با تبلیغات و اطلاع‌رسانی که از طرق مختلف انجام پذیرفت شاهد استقبال چشمگیر خیرین و متمکنین در کمک‌رسانی به ایتام و مستمندان بودیم.

وی با تقدیر و پاسداشت همه کسانی که سعی کردند با کمک‌های نقدی و جنسی خود به کمیته امداد، دردی از دردهای نیازمندان و مستمندان را برطرف کنند، ابراز داشت: بدون شک در جامعه اسلامی و شیعی ما با توجه به داشته‌های غنی معنوی و دینی وجود چنین انسان‌هایی دور از ذهن نیست.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی در همه حال آمادگی دریافت و توزیع کمک‌های نقدی و جنسی هم‌استانی‌های عزیز را بین مستمندان دارد.

وی با بیان این نکته که در کشور و به تبع آن در استان ما فرهنگی به‌وجود آمده که وجوهات، نذورات و کمک‌های نقدی خود را بیشتر در بعضی ایام و به خصوص در ماه رمضان اهدا می‌کنند، افزود: امیدواریم جامعه ما به سمتی پیش رود که در همه ایام سال سعی در تقدیم وجوهات و کمک‌های نقدی خود به نیازمندان کنند تا کمک‌رسانی به این عزیزان دچار خلل نشود.

رحیمی‌نیا با اشاره به اختصاص کمک یک میلیارد و 545 هزار ریالی جهت بیمه تامین اجتماعی مددجویان کهگیلویه عنوان کرد: ورود بیمه‌های تامین اجتماعی تحول عظیمی در کاهش هزینه‌های درمانی مددجویان ایجاد کرده است.

این مقام مسئول در کمیته امداد کهگیلویه بیان داشت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد 629 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 894 نفر تحت حمایت بیمه اجتماعی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: بیمه‌های اجتماعی به صورت قابل قبولی توانسته پاسخگوی نیاز مددجویان کمیته امداد باشد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول