اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خبر داد

پرداخت 160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان از پرداخت 160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دشتستان خبر داد.

پرداخت 160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان اظهار داشت: رفع فقر و توانمندسازی نیازمندان از مهم‌ترین اهدافی است که کمیته امداد برای تحقق آن تلاش کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: کمیته امداد از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و حاصل افکار والا و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی به منظور حمایت از اقشار نیازمند و کم‌توان جامعه اسلامی است و اقدامات صورت گرفته در سه دهه اخیر بسیار مطلوب است.

دهقائدی بیان داشت: آن روز که ما هیچ در اختیار نداشتیم، امام خمینی (ره) گفت " ما می‌توانیم" و امروز شاهد آن هستیم که تمامی اقدامات و دستاوردهایی که در منطقه خاورمیانه در شرف انجام است به واسطه خدمات و افکار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فرزندان معنوی امام خمینی (ره) هستند و با اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر شاهد نقش مؤثر مددجویان کمیته امداد در پیشرفت و توسعه میهن اسلامی هستیم و با فعالیت‌های گسترده‌ای که در توسعه علمی این قشر صورت گرفته شاهد آن هستیم که مددجویان این نهاد در عرصه‌های مدیریتی خدماتی مطلوب به ایران اسلامی ارائه کرده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان در زمینه اقدامات صورت گرفته برای ارائه تسهیلات اشتغالزایی عنوان کرد: در طول هر هفته بین 150 تا 160 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان دشتستان پرداخت می‌شود و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند به منظور بهره‌گیری از تسهیلات اشتغالزایی ارائه کنند تا بررسی و حمایت شوند.

در این نشست 4 تن از نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان نظرات خود را طرح کردند و در پایان برخی از نخبگان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول