اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکید کرد

بررسی ارز حاصل از صادرات نفتی و غیرنفتی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: صادرات استان به کشور عراق به صورت صادرات نفتی و غیرنفتی است لذا بررسی ارزی که از صادرات به این کشور در استان حاصل می‌شود ضروری است‌.

بررسی ارز حاصل از صادرات نفتی و غیرنفتی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی امروز در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است همه وظیفه دارند که در راستای حمایت از تولیدات ملی و مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق نهایت تلاش و اهتمام خود را به‌کار گیرند.

هاشمی بررسی ارز حاصل از صادرات نفتی و غیرنفتی در استان را ضروری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه صادرات استان به کشور عراق به صورت صادرات نفتی و غیرنفتی است لذا بررسی ارزی که از صادرات به این کشور در استان حاصل می‌شود، ضروری است‌.

وی خاطرنشان کرد: ورود قاچاق کالا و ارز به اقتصاد ملی ضربه‌ زده و باعث می‌شود که در سیستم اقتصادی اختلال ایجاد شود لذا راهکارهای لازم جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید به صورت مستمر و پیوسته ارائه شود.

 استاندار کرمانشاه در خصوص اجرای طرح شبنم در استان گفت: این طرح که از طریق شبکه بازرسی و نظارت مردمی اجرا می‌شود توسط آن امکان رهگیری و رد‌یابی کالاهای مشمول طرح که شامل گوشی‌های موبایل، اسباب‌بازی، چاپ‌گرها و ... است وجود دارد.

هاشمی بر الزام دستگاه‌های اجرایی نسبت به تهیه و تامین تجهیزات و اقلام مصرفی و مورد نیاز از محل تولیدات داخلی تاکید کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول