اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز:

انتظاری از استکبار جهانی برای دفاع از مسلمانان نداریم

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: انتظاری از استکبار جهانی برای دفاع از مسلمانان نداریم.

انتظاری از استکبار جهانی برای دفاع از مسلمانان نداریم

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ماه‌ها است که ظلم و ستم فراوانی علیه مردم بی‌پناه در میانمار صورت می‌گیرد که گناه آنها تنها مسلمان بودن است.

وی تصریح کرد: به شهادت رساندن مردم تنها به بهانه اعتقاد به یک دین الهی در هیچ منطقی پذیرفتنی نیست، ولی این جنایت در سکوت خجالت‌آور غربی‌ها در کشور میانمار هر روز در حال وقوع است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به ادعاهای برخی کشورهای غربی و تعدادی از نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر در اروپا و آمریکا علیه کشورهای اسلامی به ویژه ایران در مورد نقض حقوق بشر گفت: سکوت استکبار در قبال جنایات میانمار بار دیگر این موضوع را که مسائل مربوط به حقوق انسان‌ها تنها بهانه‌ای برای تحقق اهداف زورگویان غربی است را اثبات کرد.

مسعودی در ادامه این پرسش را مطرح کرد که آیا خون هزاران مسلمان به اندازه یک فرد لایک و بی‌دین ارزش ندارد؟ گفت: چگونه است که دستگیری یک نفر در فلان کشور اسلامی به جرم تروریسم و یا اتهاماتی مانند این صدای ده‌ها کشور و نهاد به اصطلاح حامی حقوق بشر را در می‌آورد، اما همین‌ها در برابر به شهادت رساندن صدها مسلمان سکوت می‌کنند.

وی تاکید کرد: البته ما انتظاری از استکبار جهانی برای دفاع از مسلمانان نداریم، بنابراین باید جهان اسلام برای دفاع از مردم میانمار وارد عمل شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: حاکمان ممالک اسلامی و مسلمانان سراسر جهان بیش از این نباید در قبال کشتار مردم بی‌پناه و مظلوم میانمار با حکومت این کشور مماشات کرده و باید مانند مبارزان فلسطینی از مسلمانان این کشور نیز دفاعی قاطع صورت گیرد.

مسعودی اذعان داشت: به طور قطع در صورتی که مسلمانان واکنش جدی در قبال این جنایات نداشته باشند، شاهد تداوم به شهادت رساندن مسلمانان در میانمار بوده و در روزهای آینده وضع برادران و خواهران مسلمان‌ ما در این کشور بحرانی‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول