اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی:

برداشتن فشار هزینه از مردم آثار طرح پزشک خانواده است

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از جمله آثار اقتصادی طرح پزشک خانواده برداشتن فشار هزینه از مردم و تقبل آن توسط سازمان‏های بیمه است.

برداشتن فشار هزینه از مردم آثار طرح پزشک خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرزاد فیروزی عصر امروز در ستاد راهبری برنامه پزشک خانواده خراسان جنوبی اظهار کرد: 70 درصد هزینه بیمه‏ای که از طرف مردم داده می‏شود با اجرای طرح پزشک خانواده باید از طریق سازمان‏های بیمه پرداخت شود.

وی افزود: با اجرای طرح پزشک خانواده 100 درصد هزینه دارو بر عهده سازمان‏های بیمه قرار می‌گیرد که در این راستا باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

*با اجرای طرح پزشک خانواده مراجعه به اورژانس 2.5 برابر می‌شود

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌‌شود با اجرای طرح پزشک خانواده تا 2.5 برابر مراجعه به اورژانس‏ها افزایش یابد.

فیروزی ادامه داد: در طرح پزشک خانواده ممکن است برخی از پزشکان توان تشخیص تمام بیماری‌ها را نداشته باشند که در این راستا نیز باید آموزش لازم به پزشکان ارائه شود.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها نیز باید در اجرای هر چه بهتر این طرح تلاش کرده و با حضور خود در انعکاس مشکلات مردم در طرح پزشک خانواده بیشتر فعالیت کنند.

*پوشش 95 درصدی جمعیت بیرجند در طرح پزشک خانواده

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی نیز گفت: پیش‌بینی می‏شود بیش از 95 درصد جمعیت شهرستان بیرجند و 50 درصد از جمعیت شهرستان قاینات زیر پوشش این طرح قرار گیرند.

کامبیز مهدی‌زاده در مورد وضعیت ثبت‌نام پزشکان در این طرح تأکید کرد: 96 نفر در بیرجند و 12 نفر در قاینات برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‏اند.

وی یادآور شد: طرح پزشک خانواده در سطح استان فقط در شهرستان‏های بیرجند و قاینات اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول