اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

جبهه‌های باطل هنوز وجود دارد / تشریح جدیدترین شیوه‌های جنگ نرم دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: هنوز جبهه‌های باطل که همان استکبار جهانی است، وجود دارد و باید جبهه حق در مقابل باطل ایستادگی کند، جبهه باطل جبهه تاریکی است و جبهه حق با نور حقیقی خود تاریکی باطل را از بین می‌برد.

جبهه‌های باطل هنوز وجود دارد / تشریح جدیدترین شیوه‌های جنگ نرم دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، چهارشنبه شب افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان قزوین، ابوالفضل طاهر‌خانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، رؤسای دانشگاه‌ها، روحانیون معظم و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد.

سردار سالار آبنوش در این مراسم اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر از چهار جبهه اقتصادی، فرهنگی و ... مورد هجوم دشمنان و مستکبران قرار گرفته که مسئله تازه‌ای نیست و از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه وجود داشته است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سه جبهه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در جنگ با استکبار قرار دارد و یک رزمنده که در این جبهه‌ها به صورت تمام عیار در حال جنگ است، اگر بخواهد نام شیعه را یدک بکشد، باید مجاهدت و مقاومت لازم را از خود نشان دهد.

فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین تأکید کرد: در تمامی طول تاریخ هیچ‌گاه سابقه نداشته است که یک ملت با تمامی کفر مبارزه کند اما در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در چهار جبهه تمام عیار با تمامی کفر در حال مبارزه است.

آبنوش اضافه کرد: دشمنان با ورود به تحریم‌ها و اعمال فشارها نشان دادند که توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارند و این تحریم‌ها نیز نتوانسته است از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون جلوی جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین تصریح کرد: لمس جنگ ما ایرانیان در این چند جبهه به دلیل تدریجی بودن این جنگ‌ها کمی سخت است به همین دلیل همه وظیفه داریم که این مسئله را به یکدیگر یاد‌‌آوری کنیم.

وی ادامه داد: یک روز تمام ارتش عرب با پشتیبانی مستقیم شوروی آن روز، 6 روز نتوانست در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کند، اما دنیا مشاهده کرد که عده کمی از جوانان متکی به خداوند با سلاح ایمان و بصیرت به عنوان حزب‌الله لبنان تمام محاسبات را برهم زدند.

فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت دشمنان به سوی پسرفت است و ما به واسطه بهره‌مندی از جوانان انقلابی و سلاح ایمان در اوج قدرت بوده و از همه نظر مطرح و تأثیرگذار بر معادلات جهان هستیم، امام خمینی (ره) معادلات جهان را برهم زد که بیداری اسلامی از نتایج آن است ولی هر روز دشمنان سعی در تغییر این معادلات دارند و این نشان دهنده‌ تغییر است و ما باید به یاد داشته باشیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم.

آبنوش سیاه‌نمایی و القای ناامیدی در بین جوانان و مردم یک کشور را از شیوه‌های جنگ نرم دشمنان برشمرد و یادآور شد: دشمن در برابر جمهوری اسلامی از هر ابزاری استفاده کرده است اما کاهش سطح مبارزاتی دشمن تا این سطح نشانگر عزت، توانمندی و پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین تأکید کرد: محوریت برنامه‌های آموزشی باید تربیت باشد و امیدوار هستیم با حضور پر شور دانشجویان و جوانان به این هدف برسیم.

آبنوش با اشاره به حادثه غدیر خاطر‌نشان کرد: حادثه غدیر مسیر زندگی نه تنها شیعیان بلکه همه مسلمانان را تغییر داد که البته برخی از دشمنان با ایجاد تفرقه و نفاق به هر نحوی می‌خواهند این واقعه بزرگ را نابود کنند.

وی افزود: تا قبل از این حادثه برخورد برخی افراد با امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) متفاوت بود و این حادثه موجب شد که رفتار آن افراد با این بزرگواران تغییر کند و به اذیت و آزار این دو بزرگواران بپردازند، این مسئله اهمیت ولایت را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین عنوان کرد: شیعه منش و رفتار علی (ع) را در زندگی خود اجرا و با همین میزان نیز در زندگی پیش می‌رود.

آبنوش ادامه داد: هنوز جبهه‌های باطل که همان استکبار جهانی است، وجود دارد و باید جبهه حق در مقابل باطل ایستادگی کند، جبهه باطل جبهه تاریکی است و جبهه حق با نور حقیقی خود تاریکی باطل را از بین می‌برد.

فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین چهار عنصر را برای پیروزی ملت‌ها معرفی کرد و افزود: هر ملتی اگر چهار عنصر رهبر بزرگ، ملت بزرگ، دین محکم و مستدل را داشته باشد، هرگز شکست نمی‌خورد، فرصت‌های بزرگ همیشه از دل تهدید‌های بزرگ به وجود می‌آید به همین دلیل نباید از دشمن بزرگ ترسید، زیرا دشمن بزرگ است که ما را بزرگ می‌کند، پاک‌ترین و بزرگترین رهبر را خدا به ما عنایت کرده است و ما با چنین پشتوانه‌ای توان مقابله با تمام ابرقدرت‌ها را داریم.

آبنوش دلیل گسترش اسلام را بر حق بودن آن دانست و تصریح کرد: دو امپراطوری بزرگ صدر اسلام نیز در مقابل اسلام ایستادند ولی این دین کامل با وجود چنین دشمنانی توانسته گسترش یابد و پیشرفت کند.

فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین اذعان کرد: آیات قرآن مختص به زمان خاص نیست و همواره مورد نیاز انسان‌هاست به طوری که خداوند در قرآن فرموده باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و صبر داشت.

آبنوش در خاتمه خطاب به دانشجویان اظهار کرد: شما جوانان باید خود را باور کرده و از نظر معنوی و عقیدتی رشد پیدا کنید تا بتوانید در مقابله با دشمنان برای این کشور افتخارآفرین باشید.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول