اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

قطعه دوم مسیر چهارخطه بن ـ داران کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: قطعه دوم چهارخطه بن ـ داران ـ شهرکرد ـ شلمزار در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری کلنگ‎زنی شد.

قطعه دوم مسیر چهارخطه بن ـ داران کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش‌ از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌‎زنی این پروژه راه‌سازی در بن، اظهار داشت: این پروژه از سه قطعه تشکیل شده است که قطعه نخست آن از مسیر چالشتر ـ بن از دو سال گذشته با صرف اعتبارات استانی در دستور کار قرار گرفت.

علی‎اصغر عنابستانی با بیان اینکه این پروژه در سال گذشته در ردیف پروژه‌های ملی قرار گرفت، گفت: بر همین اساس توانسته‌ایم با اخذ مجوز کمیسیون 215 این پروژه را در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار دهیم.

وی برآورد اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را 22 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: قطعه نخست این پروژه هشت کیلومتر است که در حال حاضر زیرسازی شده است.

عنابستانی طول قطعه دوم این پروژه را 18 کیلومتر اعلام کرد و افزود: قطعه سوم این پروژه نیز امروز کلنگ‎زنی شد که در آینده نزدیک مراحل اجرایی احداث آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه احداث این جاده ارتباطی سهم بسزایی در تسهیل رفت و آمد و امنیت جاده‌ای این استان دارد، گفت: رفع مشکل ترافیک از مهم‌ترین اثرات احداث این محور ارتباطی خواهد بود.

وی ادامه داد: لازم است تا پیمانکار این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مراحل اجرایی و عملیاتی احداث این پروژه را آغاز کند و در دستور کار قرار دهد تا این پروژه هرچه سریع‌تر وارد فاز سوم اجرایی شود.

عنابستانی در ادامه عملکرد دولت نهم و دهم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در دوران فعالیت دولت نهم و دهم فعالیت‌ها و برنامه‌‎های بسیار مثبتی در کشور و به ویژه این استان صورت گرفت که گام موثری در راستای رفع محرومیت‌زدایی این استان داشت.

قطعه دوم چهارخطه بن ـ داران ـ شهرکرد ـ شلمزار امروز در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول