اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

عملکرد دولت نباید به آمار و ارقام خلاصه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: عملکرد دولت‌ را نباید به آمار و ارقام و کارهای عمرانی و اقتصادی خلاصه کرد، بلکه در همه عرصه‌ها باید به عنوان نماد به آنها نگریسته شود.

عملکرد دولت نباید به آمار و ارقام خلاصه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در آیین گلباران قبور مطهر شهدا در این شهرستان اظهار داشت: از دوم شهریور ماه تا سالروز شهادت دو اسوه تقوا و خدمت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

وی افزود: این مناسبت فرصتی بود تا مسئولان در گلزار شهدا گرد هم آیند و بار دیگر با آنان بیعت کنند.

غنچه‌پور با بیان اینکه ما ادامه دهنده‌ خط سرخ شهادت هستیم، تصریح کرد:  با شهدا مجدد پیمان می‌بندیم که بتوانیم تا رسیدن به اهداف و آرمان‌های نهایی انقلاب اسلامی و امام راحل، جهانی شدن اسلام و به اهتزاز درآمدن پرچم آن این راه را ادامه دهیم.

وی ابراز داشت: خداوند را شاکر هستیم که حیات ما را در مقطع بسیار حساسی قرار داد تا بتوانیم، شاهد دولتی خدمتگزار از جنس مردم، پرکار، ساده‌زیست، خستگی‌ناپذیر، مردمی و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت باشیم.

غنچه‌پور عنوان کرد: عملکرد دولت‌ دهم را نباید به آمار و ارقام و کارهای عمرانی و اقتصادی خلاصه کرد، بلکه در همه عرصه‌ها باید به عنوان نماد به آنها نگریسته شود.

فرماندار جیرفت گفت: در عرصه سیاست خارجی نیز این دولت با بیداری جهان اسلام و به اهتزاز درآمدن پرچم آن در کشورهای مسلمان و پیشروی تا قلب اروپا تمام محاسبات بین‌المللی را به هم زده است و هدف نهایی خود را دنبال می‌کند.

غنچه‌پور برداشته شدن فاصله میان مردم و مسئولان را از دیگر ویژگی‌های دولت‌های نهم و دهم خواند و بیان داشت: در عرصه خدمت نیز با سفرهای استانی مسئولان طراز اول کشور از نزدیک با مردم دیدار کرده، مشکلات را بررسی و برطرف می‌کنند.

وی اذعان داشت: امروز در حضور شهیدان با سربلندی اعلام می‌کنیم که کشتی انقلاب ما که توسط برخی از عناصر و دولت‌های گذشته در حال حرکت به سوی ساحل استکبار بود به حرمت خون شهیدان و تلاش این دولت بار دیگر به ساحل نجات رسید و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف امام راحل مجددا احیا شد.

غنچه‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت حداکثر استفاده را در راستای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهر ببریم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول