اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق می‌شود

جمع‌آوری بیش از 1.5 میلیارد ریال زکات در جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم از جمع‌آوری بیش از 1.5 میلیارد ریال زکات در جم در سال جاری خبر داد.

جمع‌آوری بیش از 1.5 میلیارد ریال زکات در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار ارزشمندی برای بیان خدمات مسئولان است و همه مسئولان باید با همه توان در امر خدمات‌رسانی تلاش کنند.

این مسئول به اهمیت انفاق اشاره کرد و یادآور شد: در اسلام تاکید فراوانی به کمک به همنوعان شده و همه مسلمانان باید در این امر خیر مشارکت کنند.

وی افزود: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر شاهد خدمات ارزنده کمیته امداد به جامعه هدف هستیم و به ویژه در دستگیری مستمندان و خودکفایی مددجویان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

انیژپور خاطر نشان کرد: تنوع خدمات و کیفیت خدمات این نهاد در سال‌های گذشته رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: جمع‌آوری زکات از وظایف کمیته امداد است و در جم با همکاری خیران و مردم همواره در پرداخت زکات پیشتاز هستیم.

رئیس کمیته امداد جم اذعان داشت: به‌منظور جمع‌آوری زکات باغداران شهرستان جم تعداد 2 هزار کارتن در اختیار آنان قرار گرفته تا زکات خرمای خود را تفکیک و به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل دهند.

وی افزود: با توجه به اهمیت فریضه زکات و استقبال خوب مردم این شهرستان انتظار می‌رود پرداخت زکات در این شهرستان نسبت به سال گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم عنوان کرد: تکمیل بانک اطلاعاتی کشاورزان، تبلیغات مناسب، حضور چهره به چهره، برگزاری همایش‌های زکات و نشست‌های متعدد با کشاورزان از عوامل رشد پرداخت زکات در این شهرستان بوده است.

انیژپور از جمع‌آوری بیش از 1.5 میلیارد ریال زکات در جم خبر داد و افزود: در سال گذشته مردم جم معادل 123 میلیون تومان زکات پرداخت کردند و پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری بیش از 1.5 میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شود.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای ریشه‌کن کردن فقر از جامعه به کار می‌بندیم و امیدوار هستیم به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول