اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فردوس در مجلس:

کشاورزی منطقه در حال نابودی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان فردوس در مجلس گفت: کشاورزی منطقه در حال نابودی است و کشاورزان به حمایت دولت نیاز دارند.

کشاورزی منطقه در حال نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس محمدعلی عبدالله‌زاده پنج‌شنبه شب در مراسم شورای اداری شهرستان فردوس اظهار کرد: با وجود اینکه قیمت کود 298 درصد افزایش یافته است ولی هنوز دولت 30 درصد یارانه را به کشاورزان پرداخت نکرده است.

وی افزود: امروز قیمت همه نهاده‌های بخش کشاورزی افزایش یافته و هنوز عده‌ای انتظار دارند کشاورز با وجود فشارهای شدید اقتصادی محصولات خود را با قیمت قبلی به بازار عرضه کند.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: سعی می‌کنم در امور اجرایی دخالتی نداشته باشم و فقط حرف مردم را به گوش مسئولان برسانم و همچنین به ظرفیت‌های شهرستان فردوس توجه داشته باشم.

*اجرای 900 پروژه کشوری در طرح مهر ماندگار

نماینده مردم فردوس با اشاره به اینکه تعداد 900 پروژه و طرح کشوری در قالب طرح مهر ماندگار اجرایی و به بهر‌ه‌برداری می‌رسد، گفت: باید شاخص‌هایی که برای این طرح‌ها در نظر گرفته می‌شود با فلسفه وجودی طرح مهر ماندگار منافات نداشته باشد.

عبدالله‌زاده افزود: بیمارستانی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار نگرفته و بیمارستان دیگری که هنوز عملیات اجرایی آن نیز آغاز نشده در ردیف طرح‌های افتتاحی مهر ماندگار قرار گرفته است که این نشان از سوء مدیریت برخی مدیران است.

وی نقض قوانین، عدم پیگیری مشکلات و مسائل از سوی برخی مسئولان، سوء مدیریت برخی مدیران و همچنین تحمیل فشارها و تحریم‌ها بر ملت ایران را از جمله مشکلات موجود در کشور دانست و تصریح کرد: به اصلاح برخی قوانین موجود نیاز داریم، قانون نباید به نفع گروه خاصی وضع شود.

نماینده مردم فردوس یادآور شد: دشمن با انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی ایران مشکلی ندارد بلکه با تاثیر شگرف ایران اسلامی بر کشورهای منطقه مشکل دارد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول