اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد استاندار خراسان جنوبی از نماینده فردوس:

کشاورزی منطقه اصلاً در حال سقوط نیست/ این چه حرفی است که می‌گویید

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با انتقاد از سخنان نماینده مردم فردوس گفت: کشاورزی منطقه اصلاً هم در حال سقوط نیست این چه حرفی است که عنوان می‌کنید.

کشاورزی منطقه اصلاً در حال سقوط نیست/ این چه حرفی است که می‌گویید

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، قهرمان رشید پنج‌شنبه شب پس از سخنرانی نماینده مردم فردوس در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: کشاورزی منطقه بسیار شکوفا و پویا است و کارهای کارشناسانه مطلوبی در ارتباط با بخش کشاورزی در حال انجام است.

وی افزود: کشاورزی منطقه در حال توسعه است و روز به روز نیز از رشد و شکوفایی بیشتری برخوردار و اعتبارات مناسبی نیز به این بخش اختصاص داده می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با لحنی تند خطاب به عبدالله‌زاده نماینده مردم فردوس تصریح کرد: درست است که نباید در مورد برخی مسائل اغراق کنیم ولی نباید هم با عنوان کردن بعضی از مسائل روحیه امید را در مردم از بین ببریم.

رشته کلام از دست قهرمان رشید که خود را برای سخنرانی در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس آماده کرد بود پس از سخنرانی عبدالله‌زاده خارج شد و وی در دو دقیقه سخنرانی خود گفت: فعلاً زمان مناسبی برای سخنرانی و پاسخ دادن به نماینده مردم نیست، مطالبی را آماده کرده بودم که در فرصت مناسب بیان می‌کنم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: از آقای عبدالله‌زاده تشکر می‌کنم که عنوان کردند در مسائل اجرایی دخالت نمی‌کنند و امید است که ایشان بیش از پیش به ظرفیت‌های شهرستان فردوس توجه و مسائل مربوط به حوزه کاری خود را پیگیری کنند.

وی که از سخنان عبدالله‌زاده نماینده مردم فردوس در ارتباط با سقوط و اضمحلال بخش کشاورزی بسیار ناراحت شده بود پس از پایان جلسه شورای اداری و زمانی که مسئولان برای صرف ناهار در هتل عمادنظام حاضر شدند هادربادی، مدیرکل جهاد کشاورزی را برای دفاع از بخش کشاورزی به روی سن فرستاد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول