اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

برگزاری ‌نمایشگاه جلوه‌های خدمت با محوریت طرح‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار قم از برگزاری نخستین نمایشگاه‌ جلوه‌های خدمت با محوریت پروژه‌های مهر ماندگار خبر داد.

برگزاری ‌نمایشگاه جلوه‌های خدمت با محوریت طرح‌های مهر ماندگار

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت اطلاع‌رسانی کامل و به موقع در مورد خدمات دولت به مردم اظهار داشت: در این راستا نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ویژه ارائه گزارش عملکرد هفته دولت در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی شایسته به مردم در ایجاد امید و انگیزه در اقشار مختلف جامعه گفت: امسال نمایشگاه هفته دولت با عنوان جلوه‌های خدمت ماندگار، در بخش‌های مختلف به معرفی طرح‌های مهر ماندگار در استان قم اختصاص یافته است.

استاندار قم با اشاره به اختصاص بیش از هزار و 200 مربع فضای نمایشگاهی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف در طول دولت نهم و دهم افزود: بخش اعظمی از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار شامل اطلاع‌رسانی در مورد بیش از 30 پروژه‌ مهر ماندگار استان قم خواهد بود.

وی با اشاره به عزم دولت به تکمیل پروژه‌های مهم و اشتغال‌زا در یک‌ سال باقیمانده از دولت دهم تصریح کرد: پروژه‌های مهر ماندگار در استان قم نیز همانند دیگر نقاط کشور با سرعت در حال پیگیری و تکمیل است.

پیریایی با تاکید بر نقش دستگاه‌های اجرایی استان در اطلاع‌رسانی مطلوب در مورد خدمات دولت در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، خواستار حضور گسترده و مؤثر دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه شد.

نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار ویژه ارائه گزارش عملکرد در هفته دولت با محوریت طرح‌های مهر ماندگار از دوم الی پنجم شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول