اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان قم:

تبیین دستاوردهای دولت بمباران رسانه‌های استکباری را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی استان قم با اشاره به اینکه دشمنان با بمباران تبلیغاتی عنوان می‌کنند که هیچ فعالیتی در کشور صورت نمی‌گیرد گفت: نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار این تلاش‌ها را خنثی می‌کند.

تبیین دستاوردهای دولت بمباران رسانه‌های استکباری را خنثی می‌کند

احمد عفتان در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امسال به لحاظ کیفی نمایشگاه رشد بهتری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم از ارائه عملکرد، مقایسه‌ها و دستاوردهای جدید نهادهای اجرایی استقبال می‌کنند تصریح کرد: نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار فرصتی است که دولتمردان سالی یک مرتبه گوشه‌هایی از خدمت خود را به مردم ارائه کنند.

مدیرکل منابع طبیعی استان قم با اشاره به اینکه در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار از سلایق، شیوه‌های جدید علمی، استفاده از مسائل الکترونیکی و روش‌های جذاب برای تبیین عملکرد دولت استفاده شده است خاطر نشان کرد: مردم با حضور در غرفه‌ها می‌توانند ضمن ارتباط مستقیم با نهادهای اجرایی استان، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود بپردازند تا در نمایشگاه‌های بعدی از تجارب به ویژه نخبگان استفاده شود.

عفتان با تاکید بر اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با بمباران تبلیغاتی می‌خواهند القاء کنند که هیچ فعالیتی در کشور صورت نمی‌گیرد و کارها تعطیل است اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار برخلاف تلاش‌ رسانه‌های استکباری بوده و موجب ارائه گزارش خدمات دولت به مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازندگی همراه با پیشرفت در عمده طرح‌های اجرایی کشور وجود دارد تصریح کرد: ارائه خدمات و گزارش عملکردهای نهادهای اجرایی در استان نشان می‌دهد، در کشور فعالیت‌ها در حال انجام است و روحیه امید با بازدید مردم از غرفه‌های این نمایشگاه تقویت می‌شود.  

مدیرکل منابع طبیعی استان قم با بیان اینکه این اداره کل با یک غرفه در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار حاضر شده است خاطر نشان کرد: ارائه گزارش و عملکرد از فعالیت‌های یک سال گذشته و آتی این اداره کل در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول