اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

اجلاس غیرمتعهدها نشان می‏‌دهد ایران در انزوا نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها نشان می‏‌دهد که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در انزوا نیست.

اجلاس غیرمتعهدها نشان می‏‌دهد ایران در انزوا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏‌الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم نمازگزار سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اجلاس کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در روزهای آینده به میزبانی تهران برگزار می‏‌شود.

وی تصریح کرد: این اجلاس که با حضور سران بسیاری از کشورها برپا خواهد شد، دارای برکات زیادی برای جمهوری اسلامی ایران است و حضور حداکثری در این اجلاس در حقیقت موفقیت بزرگی برای نظام اسلامی به حساب می‏‌آید.

امام جمعه موقت سمنان گفت: هفته آینده، ایران میزبان اجلاسی است که با حضور کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد در تهران می‏‌تواند مبدأ تحولات بسیاری در منطقه و جهان باشد.

احمدپناهی ادامه داد: این اجلاس برای ملت آزاده جهان اهمیت بسیاری دارد و این واقعیت را به همه مردم جهان نشان می‏‌دهد که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در انزوا قرار ندارد و نقشش در جهان تعیین‌کننده است.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر که به تدریج به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها نزدیک می‏‌شویم، تبلیغات منفی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و حامیانش علیه کشورمان شدت بیشتری گرفته است.

امام جمعه موقت سمنان افزود: جمهوری اسلامی ایران مقابل همه این فرافکنی‏‌ها مقاومت می‏‌کند و برگزاری اجلاس اخیر به بهترین شکل انجام خواهد شد.

احمدپناهی گفت: حضور شمار زیادی از سران کشورهای جهان که از مدت‏‌ها پیش برای شرکت در این برنامه مهم اعلام آمادگی کرده‏‌اند، موفقیت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‏‌شود و باید قدر فرصت را دانست.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول