اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

مقاومت ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: مقاومت ملت ایران مقابل نقشه‌های استکبار جهانی باعث شده تا همه خدعه‌های این شیاطین بزرگ نقشه بر آب شود.

مقاومت ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان شوشتر اظهار داشت: مقاومت ملت ایران مقابل استکبار جهانی باعث شده تا همه نقشه‌های این شیاطین بزرگ در امت اسلامی و جهان اسلام نقش بر آب شود.

وی افزود: ملت ایران اسلامی مقابل استکبار جهانی از مقاوم‌ترین ملت‌ها و کشورها به شمار می‌آید و به این دلیل اهداف استکبار جهانی را برهم می‌زند.

این مسئول تأکید کرد: برخی خیال می‌کنند که اگر با آمریکا مماشات کنیم وضعیت درست می‌شود، ولی باید گفت که چنین تفکری بسیار واهی و سطحی نگری به ذات زیاده‌خواه استکبار جهانی است.

سلیمانی با اشاره به اینکه مسلمانان برای مقابله با اسرائیل و استکبار از همه چیز خود خواهند گذشت، تأکید کرد: مسلمانان حاضرند برای دفاع از اسلام از جهان، مال و حیثیت خود بگذرند و به این دلیل تا کنون مقاومت مقابل استکبار جهانی به بهترین وجه ممکن انجام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: امت اسلامی تا نابودی کامل استکبار جهانی تلاش می‌کند و در این باره از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی تأکید کرد: مقاومت مقابل استکبار جهانی سختی دارد، ولی بر اساس آیات قرآن شکستی در این کار نیست و باید کوشید مقاومت در صفوف مسلمانان روز به روز بیشتر شود.

سلیمانی عنوان کرد: آنچه در شرایط کنونی در دستور کار دشمن قرار دارد ایجاد تفرقه میان مسلمانان و ایجاد اختلاف میان مذاهب است و باید در این باره بسیار هوشمندانه عمل کرد.

این مسئول با اشاره به برخی از خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر تأکید کرد: این دو شهید بزرگوار دارای خصوصیاتی مانند آمیختگی انقلاب اسلامی با وجود آن‌ها، تسلیم محض امام و ولایت و خدمت بی منت برای مردم بودند.

امام جمعه شوشتر افزود: دولت خدمتگزار در سال‌های گذشته تلاش بسیار زیادی برای افزایش سطح رفاه و خدمات دهی به مردم کرده، ولی باید دانست که در این امور بیشترین چیزی که اهمیت دارد اطاعت محض از اوامر مقام معظم رهبری است.

وی همچنین در خطبه‌های نخست نماز جمعه شوشتر با اشاره به شهادت آیت‌الله طالقانی تأکید کرد: آیت‌الله طالقانی مانند ابوذر جهان بود و باید در راستای شناخت این شهید بزرگوار تلاش کرد.

سلیمانی اضافه کرد: در این هفته سالگرد رحلت آیت الله بروجردی نیز وجود دارد که جا دارد از خدمات این مرجع عالیقدر عالم شیعه نیز تشکر شود.

این مسئول با اشاره به سالروز هشتم شوال افزود: روز هشتم شوال روز اندوه امت شیعه است زیرا در این روز مرقد ائمه شیعه در بقیع خراب شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول