اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

پویایی کنونی ایران اسلامی مدیون توسعه اشتغال مولد است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: پویایی کنونی ایران مدیون توسعه اشتغال مولد بوده و این در دولت نهم و دهم مشهورتر از دولت‌های قبلی نمایان است.

پویایی کنونی ایران اسلامی مدیون توسعه اشتغال مولد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در جمع مسئولان فردوس با بیان اینکه تحریم‌های بین‌المللی علیه جمهوری اسلامی ایران همواره همزاد انقلاب بوده است، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران تاکنون نه تنها در مقابل این پروژه‌های شیطانی کمر خم نکرده بلکه ثابت قدم‌تر از گذشته در مقابل آن ایستاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیایانات مقام معظم رهبری وحدت بین قوا و همدلی بین مسئولان را مهم‌ترین خواسته مردم و دغدغه معظم‌له دانست و گفت: هفته گرامیداشت دولت بهترین زمان برای معرفی خدمات دولت و مجلس و انعکاس آن به مردم است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: استان خراسان جنوبی در بخش تولیدی و به ویژه تولید در حوزه‌های کشاورزی و دامداری با وجود خشکسالی‌های پیاپی، به یمن وجود مدیران کارکشته در این حوزه موفق شده است.

رشید ادامه داد: این استان موفق شده علاوه بر احیای قنوات و اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار و جبران خشکسالی به توسعه صنایع فرآوری محصولات کشاورزی و دامپروری اقدام کند که نتیجه آن ماندگاری کشاورزان و دامداران در روستاها است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول