اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

تحقق خدمات دولت‌ها ریشه در هنرمندی نظام اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه هنر نظام اسلامی خدمت‌ به مردم است، گفت: موفقیت‌ دولت‌ها در خدمت‌رسانی طی سه دهه اخیر ریشه در هنر نظام دارد.

تحقق خدمات دولت‌ها ریشه در هنرمندی نظام اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: دولت شهید رجایی به خصوص در مسئله اهتمام به امر دین باید الگوی تمامی دولت‌ها باشد.

وی با بیان اینکه دولت‌مردان هم‌اکنون تلاش شبانه‌روزی بسیار خوبی را برای پیشرفت کشور انجام می‌دهند و اهتمام خوبی برای آبادانی کشور وجود دارد، گفت: در نظام اسلامی در تمامی دولت‌ها اقدامات خوبی در راستای اهداف کلان نظام انجام شده است.

وی افزود: ما باید در هنگام معرفی اقدامات خود از تخریب اقدامات دولت‌های قبلی خودداری کنیم چون تمامی دولت‌ها پس از انقلاب اسلامی برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کرده‌اند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: تمامی اقداماتی که انجام شده تنها هنر نظام اسلامی بوده و باید از تخریب جلوگیری شود.

امام جمعه بندرعباس هم‌چنین با اشاره به روز مبارزه با تروریسم، افزود: جمهوری اسلامی ایران بیشترین آسیب‌ها را از ترور دیده و قربانی بزرگ تروریسم است اما آمریکای جنایتکار که خود بزرگ‌ترین تروریست تاریخ است هم‌اکنون ادعای مبارزه با تروریسم را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تبلیغات دینی غربی در شبکه‌های ماهواره‌ای بسیار زیاد شده است، افزود: در غرب شبکه‌هایی ایجاد شده که دین اسلام و احکام آن را کاملاً برعکس معرفی می‌کنند و در کنار این اقدامات مسیحیت را دین خوب و کامل به مردم معرفی می‌کنند.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه اسلام آخرین و کامل‌ترین دین الهی است و احکام آن نیز به طور صریح و روشن بیان شده است، تصریح کرد: اما شبکه‌های غربی در پی معرفی وارونه دین اسلام هستند.

وی افزود: متاسفانه در این میان افرادی که در غرب نام خود را شرق‌شناس گذاشته‌اند با انتشار مطالبی کذب، به معرفی وارونه دین اسلام کمک فراوانی کرده‌اند و در واقع اسلامی که آنها از آن حرف می‌زنند با اسلام مورد قبول مسلمانان از زمین تا آسمان متفاوت است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول