اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

هیچ تحریمی علیه نظام اسلامی کارساز نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: هیچ تحریمی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کارساز نیست چرا که مردم ایران ثابت کرده‌اند که می‌توانند از مراحل سخت عبور کنند.

هیچ تحریمی علیه نظام اسلامی کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) اقتدار، عزتمندی و استقلال انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی را مرهون خون شهدا دانست و اظهار کرد: امروز ملت ایران به این خودباوری رسیده که گرچه با درهای بسته و دیوارهای بلند در قالب تحریم‌های گوناگون مواجه است اما، با خون شهدای هسته‌ای و علمی و نیز پایمردی و بصیرت جوانان برومند نظام جمهوری اسلامی توانسته در برابر نظام سلطه ایستادگی کند و مرزهای علمی را درنوردد و در عرصه‌‌های نانو تکنولوژی، پزشکی، هوا و فضا به توفیقات زیادی برسد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو بزرگوار سنگ‌بنای خدمت بدون منت به مردم را پایه‌ریزی کرده و ثابت کردند که با ساده‌زیستی و به دور از اشرافی‌گری هم می‌توان به مردم خدمت کرد.

این مسئول ادامه داد: خون شهید رجایی و باهنر بود که سبب شد باورها و ارزش‌های مردم بارورتر شود چون که امروز در شرایط استثنایی قرار داریم و ملت ایران به باورهای اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی رسیده و در عرصه بین‌المللی از عزت مثال‌زدنی برخوردار است.

فرماندار شهرستان آبیک خاطر‌نشان کرد: خدمت مستمر و بدون منت به مردم از تأکیدات مقام معظم رهبری است تا مردم سراسر کشور را به فهم و درک بالای سیاسی و اعتقادی برساند.

اعلایی تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت برای کسب رضایت الهی از شاخصه‌های دولت نهم و دهم است که به دور از سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی به مردم خدمت‌رسانی کرده و می‌کند.

وی سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی را از آفت‌های مهم برا‌ی پیشبرد امور کشور دانست و خاطر‌نشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام عظمای ولایت و دولت مسئولان باید خدمت برا‌ی رضای خدا را سرلوحه‌ کارشان قرار داده و از تمام ظرفیت‌های مدیریتی برای توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم استفاده کنند.

فرماندار شهرستان آبیک با ذکر اینکه هیچ قدرتی نمی‌تواند خللی در اراده ملت ایران وارد کند، افزود: انقلاب اسلامی انقلاب صلح و آرامش برای پیشرفت است که با مقاومت مردم و حرکت کوبنده سازندگی در کشور توانسته تمام توطئه‌‌ها و نقشه‌ها‌ی دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب کند.

اعلایی از افتتاح و کلنگ‌زنی 61 پروژه در هفته دولت در شهرستان آبیک خبر داد و افزود: با اعتبار بالغ بر 190 میلیارد ریال این پروژه‌ها کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شوند.

بشریت نیازمند آخرین ذخیره الهی است

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه امروز بشریت نیازمند آخرین ذخیره الهی است، اظهار کرد: ظهور امام زمان (عج) تضمین‌کننده عزت جهان اسلام است.

اعلایی ادامه داد: عصر امروز، عصر ظهور است چرا که بشریت و تمام ادیان در انتظار بی‌نظیرترین خلقت در طول تاریخ زندگی بشر هستند ولی عده‌ای در تلاش‌اند در برابر این پدیده مبارک بایستند.

وی تصریح کرد: با نگاهی عمیق به عصر کنونی می‌توان به این نتیجه رسید که تمام تحولات بشری در اقصی نقاط جهان متأثر از موضوع ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: مسئولان باید با خدمت به مردم تحت زعامت ولایت فقیه قرار گرفته و بسترهای لازم را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کنند تا پرچم انقلاب اسلامی را که پرچم اسلام است به صاحب اصلی‌اش بسپارند.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول