اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان کرج:

برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران تحریم‌ها را می‌شکند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کرج گفت: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران با حضور سران بیش از 150 کشور نشان دهنده شکسته شدن خط تحریم‌های غرب علیه کشورمان است.

برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران تحریم‌ها را می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به فعالیت جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: ما در شرایط سختی قرار داشته و دشمنان اسلام و انقلاب از هر توطئه‌ای برای ضربه زدن به ایران استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که غربی‌ها به دنبال اجرای پروژه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی هستند، حضور گسترده سران و دیپلمات‌های بیش از 150 کشور جهان در اجلاس غیر متعهدها نشان دهنده شکست تمام دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران است.

نماینده مردم استان‌های البرز و تهران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برگزاری اجلاس غیر متعهدها به میزبانی تهران نقش بسیار مهم و ارزشمندی در شکستن خط تحریم‌های غرب داشته و دولت باید در زمان برگزاری اجلاس از تمام توان و ظرفیت‌های کشور برای تحقق این مهم استفاده کند.

کازرونی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی مشکلات و گرانی‌های اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: دولت و مسئولان مربوطه برای رفع این معضلات در تلاش هستند و لازم است اقدامات لازم را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: الگوی تمام مسئولان باید شهیدان رجایی و باهنر و شهدای بزرگوار اسلام و انقلاب بوده و رجایی‌وار و بهشتی‌وار در خط ولایت حرکت و برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کرج تاکید کرد: مسئولان دولت باید همچون رجایی و باهنر برای اجرای عدالت و رفاه جامعه تلاش کرده و مطمئن باشند که در این مسیر مردم نیز آنها را همراهی می‌کنند.

کازرونی در پایان گفت: امروزه مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها مردم را رنج می‌دهد و لازم است با همدلی و اتحاد به جنگ مشکلات رفته و از تمام ظرفیت‌های کشور برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول