اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد

ارسال 4 محموله مواد غذایی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از ارسال چهار محموله مواد غذایی شامل 2 هزار و 881 کارتن کلوچه و 1800بطری دوغ به ارزش 250 میلیون ریال به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی خبر داد.

ارسال 4 محموله مواد غذایی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، غلامرضا عشریه در ششمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به وقوع زلزله اخیر در آذربایجان شرقی بیان داشت: وقوع زلزله شهرهای اهر، ورزقان، هریس و روستاهای اطراف آن در استان آذربایجان شرقی که به کشته و زخمی و بی‌خانمان شدن جمع زیادی از ساکنان این مناطق منجر شد، قلب هموطنان در سراسر میهن اسلامی را جریحه‌دار و بار دیگر خاطره تلخ زلزله بم و زلزله‌های مشابه را در اذهان تداعی کرد.

عبدا‌لله مهاجر عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی مازندران نیز در این جلسه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی و هموطنان این استان را یک کار خداپسندانه دانست.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه توانمندی محصولات جمهوری اسلامی ایران به ویژه مازندران در آذرماه امسال در سلیمانیه عراق اشاره کرد و افزود: اقلیم کردستان عراق فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

احمد اصغری عضو دیگر هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران نیز در این جلسه گفت: یاری‌بخشیدن به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی و هموطنان بر همگان واجب بوده و کار بسیار نیکویی است.

محمد چلنگری دیگر عضو هیئت نمایندگان اتاق مازندران نیز با اشاره به اعزام هیئت تجاری در سال جاری گفت: تشکیل کمیته تخصصی در راستای ارزیابی و نیازسنجی دو طرف باید در دستور کار قرار گیرد.

محمد کاوه عضو دیگر هیئت نمایندگان اتاق مازندران هم در این جلسه به راه‌اندازی و تأسیس شرکت گردشگری سلامت در مازندران اشاره کرد و افزود: این شهرک برای توسعه و بهره‌گیری بیشتر فضاهای گردشگری می‌تواند خدمت بسیار خوبی باشد و می‌طلبد تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اجرایی شدن این مهم تلاش و اهتمام داشته باشند.

ابوالفضل مستشرق عضو هیئت نمایندگان اتاق مازندران نیز در این جلسه به مشکلات مرز ترکمنستان در حوزه گمرکی اشاره کرد و اذعان داشت: برنامه مدونی برای رفع مشکل کنونی حوزه گمرکی و ترانزیت باید تدوین شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول