اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قلب دماوندی‏ها برای مردم سبلان می‏تپد

جمع‏آوری کمک برای زلزله‏زدگان آذربایجان در دماوند ادامه می‏یابد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با بیان اینکه قلب دماوندی‏ها برای مردم سبلان می‏تپد، از جمع‏آوری کمک‏های مردمی در دماوند برای زلزله‏زدگان آذربایجان خبر داد.

جمع‏آوری کمک برای زلزله‏زدگان آذربایجان در دماوند ادامه می‏یابد

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیش از آغاز سخن، باید وقوع مصیبت وارده به مردم آذربایجان را از سوی مردم و مسئولان دماوند تسلیت گفت.

وی ادامه داد: دو قله زیبا و رفیع دماوند و سبلان همواره یادآور حماسه‏های شگرف و خیره‏کننده مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی بوده است.

علاءالدینی اضافه کرد: این قلل باشکوه در جریان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دوران پس از آن همواره بزرگان بسیاری را در دامان متبرک خود پرورانده‏اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: حال که مردم شریف، ولایی و انقلابی آذربایجان در شهرهایی نظیر ورزقان، اهر، هریس و ... به دلیل بروز حادثه‏ای طبیعی گرفتار شده‏اند، بی‏شک قلب مردم دماوند برای مردم سبلان می‏تپد.

*حضور رهبر انقلاب التیام‏بخش مردم آذربایجان بود

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند همچنین حضور متبرک رهبر فرزانه انقلاب در جمع مردم زلزله‏زده آذربایجان شرقی را موجب التیام درد این امت همیشه در صحنه دانست.

وی تصریح کرد: شاید به لحاظ مشکلات متعدد و همچنین نیاز به فضایی مناسب در مناطق زلزله‏زده برای ارائه خدمات بهتر، بسیاری از مردم سایر نقاط کشور نمی‏توانند به آن نواحی سفر کنند؛ اما بی‏شک قلب همه آنها نزد آذری‏های عزیز است.

علاءالدینی اضافه کرد: با بازسازی مجدد 300 روستای مناطق زلزله‏زده آذربایجان در قالب احداث 12 هزار واحد مسکونی همراه با تاسیسات زیربنایی و امکانات مناسب با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال به کمک مردم نوع‏دوست و مسلمان ایران، اغلب مشکلات مردم آن مناطق رفع می‏شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: امت اسلامی ایران به واسطه سفارشات مندرج در تعالیم دینی به کمک هموطنان خود می‏شتابند.

وی تصریح کرد: مردم شریف سرزمین دارالمؤمنین دماوند نیز علاوه بر ارسال کمک‏های خود از طریق شماره حساب 888 بانک ملی نسبت به جمع‏آوری کمک‏های مورد نیاز در فرصت‏هایی نظیر نماز جمعه نیز مبادرت می‏ورزند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول