اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر:

غرفه‌های مشاوره و مهارت‌آموزی جشنواره راه‌اندازی شده است

خبرگزاری فارس: دبیر هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر در اردبیل گفت: غرفه‌های مشاوره و مهارت‌آموزی در قالب نمایشگاه در جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر راه‌اندازی شده است.

غرفه‌های مشاوره و مهارت‌آموزی جشنواره راه‌اندازی شده است

خسرو امیدوار در حاشیه افتتاح هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مهمترین هدف از برگزاری جشنواره‌های متعدد ارتقای ارزش‌های معنوی و دینی در جامعه به ویژه در بین فرزندان مهر است که سازمان بهزیستی این مسئولیت سنگین را عهده‌دار شده است.

دبیر هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر با اشاره به برگزاری برنامه شاد و فرهنگی در کنار این جشنواره ابراز داشت: در جریان برگزاری این جشنواره کلیه کودکان شرکت‌کننده از چندین منطقه گردشگری استان از جمله آب‌درمانی سرعین، بازار تاریخی موزه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و موزه تاریخ طبیعی استان اردبیل دیدن می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: نمایشگاه عرضه دستاوردهای این کودکان در جنب برگزاری جشنواره برپا شده که این نمایشگاه با 15 غرفه شامل غرفه‌های مشاوره و مهارت‌آموزی در کنار بازدید کنندگان و علاقمندان خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان بهزیستی برنامه‌ریزی برای دستیابی و فراهم کردن زمینه‌های زندگی مناسب و مطلوب برای فرزندان مهر است

امیدوار افزود: ماموریت سازمان در قبال فرزندان مهر در چارچوب توانمندسازی آنان به عنوان هدف نهایی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، تربیتی، آموزشی، فرهنگی و بهداشتی برنامه‌ریزی می‌‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر در پایان اظهار داشت: در راستای تحقق توانمندی‌های بهداشتی و تربیتی فرزندان مهر برگزاری جشنواره فرهنگی - ورزشی مهر علاوه بر تشویق کودکان به فرهنگ و ورزش و رشد ابعاد جسمانی و روانی به شناسایی استعدادهای مناسب و تامین نیروی انسانی ورزشی مورد نیاز جامعه کمک می‌کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول