اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی دماوند خبر داد

پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی به روستای وسکاره

خبرگزاری فارس: معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان دماوند از پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی روستای وسکاره خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی به روستای وسکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدزمان بادله ظهر امروز در نشست مسئولان رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای رودهن، پردیس، بومهن و آبعلی، در سالن اجتماعات بخشداری رودهن برگزار شد، از پیشرفت 95 درصدی پروژه آبرسانی روستای وسکاره خبر داد.

معاون شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان دماوند ادامه داد: پنج درصد باقیمانده از اجرای این طرح به اموری نظیر حفر چاه گمانه، استحصال نمونه‏ای از آب چاه حفر شده و آزمایش نهایی اختصاص می‏یابد.

وی اضافه کرد: پس از تایید نهایی کارشناسان مجموعه شرکت آبفای روستایی شهرستان دماوند، مراحل پایانی صورت عملیاتی به خود می‏گیرد.

بادله افزود: دولت برای اعتبارات اختصاصی به طرح‏های عمرانی و خدماتی به دنبال بیشترین بهره‏وری و شایسته‏ترین خدمات به مردم است.

شرکت آبفای روستایی دماوند شتاب بیشتری به طرح آبرسانی وسکاره بدهد

بخشدار رودهن نیز در این جلسه اظهار داشت: مسئولان شرکت آبفای روستایی شهرستان دماوند باید با شتاب بیشتری طرح آب رسانی روستای وسکاره را دنبال کنند.

رضا طاهرخانی ادامه داد: در حال حاضر مشکل اصلی در روستای وسکاره تامین آب شرب مردم این منطقه است و باید به تعجیل فکری برای آن کرد.

وی اضافه کرد: خدمت‏رسانی به مردم در بخشی شهیدپرور مانند رودهن افتخاری بزرگ است و مسئولان باید شبانه‏روز خود را به این مردم اختصاص دهند.

بخشدار رودهن افزود: هر گاه مجموعه بخشداری و شورای اسلامی بخش رودهن برای بازدید به روستای وسکاره سفر می‏کنند، مشکل آب شرب از رئوس مطالبات مردمی است.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست‏های دولت‏های نهم و دهم باید برای مناطقی دارای 20 سکنه امکانات زیربنایی را فراهم ساخت.

طاهرخانی اضافه کرد: بدین ترتیب، داشتن یا نداشتن توجیه اقتصادی در طرح‏های اجرایی با توجه به این سیاست مردمی توجیهی پیدا نمی‏کند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول