اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان:

مسئولان با استقبال شایسته پیام انقلاب را به سران غیر متعهد ابلاغ کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سفر تعدادی از هیئت‌های سران غیر متعهد به اصفهان گفت: مسئولان اصفهانی با استقبال شایسته پیام انقلاب را به آنها ابلاغ کنند.

مسئولان با استقبال شایسته پیام انقلاب را به سران غیر متعهد ابلاغ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به سفر تعدادی از سران کشورهای عدم تعهد به اصفهان در حاشیه برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران، اظهار کرد: اصفهان آماده این پذیرایی است و تمام مسئولان استان و شهر باید با سرویس‌دهی و مهمان‌نوازی مناسب از آنها پذیرایی کنند.

وی افزود: با توجه به جاذبه‌ها و آثار تاریخی و مهمی که در این کلان شهر وجود دارد می‌توان تأثیرهای به سزایی را بر این مهمانان بگذاریم.

*فاز دوم بی.آر.تی تا اواسط شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس فرصت مناسبی برای صدور آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: مسئولان با استقبال شایسته پیام انقلاب را به تمام کشورها ابلاغ کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم خط یک بی.آر.تی اصفهان گفت: این خط حد فاصل میدان آزادی تا میدان قدس است و تا اواسط شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: باید اتوبوس‌هایی که در این مسیر خدمات ارائه می‌دهند، پیش از بازگشایی مدارس آزمایش شوند تا مشکلات آنها بررسی و رفع شود.

نصر اصفهانی در ادامه در مورد ایجاد طرح محله‌های پایدار در اصفهان بیان کرد: این طرح هم‌اکنون به صورت آزمایشی در کوی امیریه در حال اجرا است که رضایت مردم و اهالی را از خدمات شهری به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اجتماعی یکی از بخش‌هایی است که مغفول مانده و در این مورد خلأ احساس می‌شود، تاکید کرد: باید به ابعاد مختلف محله پایدار توجه کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مساجد به عنوان مرکز محلات در فرهنگ اجتماعی اهمیت بسیاری دارند، افزود: شهرداری در موضوعات فرهنگی اجتماعی وارد شده هر چند مکان‌های قدیمی چون زورخانه و حمام از ساختار محلات حذف شده‌اند، اما مکان‌هایی همچون ورزشگاه، کتابخانه و فرهنگسرا را جایگزین کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول