اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد خبر داد

افتتاح 126 پروژه توسط هفت دستگاه اجرایی در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: در هفته دولت 126 پروژه توسط هفت دستگاه اجرایی افتتاح می‌شود.

افتتاح 126 پروژه توسط هفت دستگاه اجرایی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: به دنبال چهارمین سفر رئیس‌جمهور به مشهد در سال جاری و تعریف پروژه‌های متعدد، 126 پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: در سال 91 با اعتبار اولیه 86 میلیارد و 100 میلیون تومان، 18 طرح، 71 برنامه و 558 پروژه تعریف شده که نسبت به سال 90 تعداد پروژه‌ها 31 درصد رشد داشته ولی از لحاظ اعتبارات دو درصد افزایش داشته‌ایم.

فرماندار مشهد اضافه کرد: از این میان 43 پروژه با موضوعات شهری توسط شهرداری انجام می‌گیرد؛ همچنین اداره‌کل نوسازی و توسعه مدارس با افزایش 23 پروژه،‌ رقم آنها را به 125 پروژه رسانده است.

وی با اشاره به پروژه‌های تعریف شده در سفرهای قبلی ریاست جمهوری به مشهد گفت: در مجموع ریاست جمهوری چهار سفر به مشهد مقدس داشته که در دور اول در سال 85 تعداد 47 پروژه، در سفر دوم در سال87 تعداد 57پروژه و در دور سوم اعتبارات بیشتر فرهنگی بوده و در دور چهارم در سال جاری پروژه‌های زیادی تعریف شده است.

وی تصریح کرد: از عملکردهای مثبت در سفرهای استانی ریاست جمهوری پیشبرد سریع پروژه‌ها و رسیدگی به بودجه و اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام است.

موحدیان در این راستا افزود: انتقال آب از سد دوستی، بهسازی ترمینال مشهد مقدس،‌ قطار شهری و دریافت اعتبارات مکفی در قسمت فرهنگ و زیارت از دستاوردهای سفر هیئت دولت است.

وی در ارتباط با برنامه‌های مشهد در هفته دولت گفت: بازدید از روستاهای اطراف مشهد و دیدار با ایثارگران، کارمندان و ...در راس برنامه‌های هفته دولت است.

فرماندار مشهد ضمن اشاره به میزبانی مشهد از تعدادی از سران کشورهای غیر متعهد گفت: با توجه به سفر عده‌ای از سران کشورهای غیر متعهد به مشهد برای زیارت حریم رضوی فعالیت‌ها در زمینه هفته دولت کمرنگ‌تر شده و با توجه به اهمیت حضور غیرمتعهدها توجه بیشتر معطوف درنظرگیری تمهیداتی برای میزبانی شایسته از آنان است.

وی خاطر نشان کرد: مشهد در روزهای حضور سران کشورهای غیر متعهد تعطیل نیست.

موحدیان از دستورالعمل دولت مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام یاد کرد و افزود: تا پایان پروژه‌های نیمه تمام پروژه جدیدی نداریم مگر در موارد الزامی و ضروری که با صلاحدید دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط بررسی و انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول