اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی در ایام تعطیلات دایر است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: در زمان برگزاری اجلاس، تمام ادارات خدمات‌رسان و عمومی به صورت شبانه‌روزی در زمان برگزاری اجلاس فعال است.

تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان دولتی در ایام تعطیلات دایر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز مرتضی تمدن در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر چشم تمام جهانیان به برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران اسلامی است و به همین علت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمام مردم و مسئولان باید زمینه برگزاری مطلوب آن را فراهم کنند.

استاندار تهران با اشاره به آمادگی تمام ادارات خدمات‌رسان در تعطیلی تهران عنوان کرد: در زمان برگزاری اجلاس، تمام ادارات خدمات‌رسان و عمومی نظیر نیروهای امدادی، شهرداری‌ها، آتش‌نشانی و اورژانس به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند و تمام مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها به صورت شبانه‌روزی در زمان برگزاری اجلاس فعال است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، شعب منتخبی از بانک‌های مختلف در روزهای برگزاری اجلاس، خدمات بانکی به مردم ارائه می‌دهند.

تمدن اظهار داشت: با توجه به شروع مرحله دوم سفرهای استانی، تمام پایانه‌های مسافربری، راه آهن و مراکز خدمات مسافربری به صورت فوق‌العاده خدمات خود را به مسافران ارائه می‌کنند.

استاندار تهران افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، با اجرای طرح‌های ایمنی محله، امنیت محله‌های مختلف شهر تأمین شده و شهروندان می‌توانند با آسودگی خاطر نسبت به ترک منازل خود برای مسافرت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در بخش گردشگری و میراث فرهنگی تدارک خاصی برای مهمانان برای بازدید از آثار تاریخی و باستانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در تمام مراکز اسکان مهمانان اجلاس، غرفه‌های صنایع دستی از سراسر کشور دایر شده و تا پایان اجلاس ادامه خواهد داشت.

تمدن در ارتباط با محدودیت‌های ترافیکی در شهر تهران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر تهران به صورت شناور اجرا شده و بسته به مسیر تردد مهمانان و با اطلاع‌رسانی قبلی محدودیت ترافیک اجرا می‌شود.

استاندار تهران افزود: همکاری شهروندان با مسئولان در زمان برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها می‌تواند زمینه برگزاری باشکوه آن را فراهم کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول