اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان خبر داد

61 سرفصل مختلف در دستور کار دولتمردان آبادانی

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان گفت: همزمان با هفته دولت 61 سرفصل مختلف کار در آبادان اعلام و انجام می‌شود.

61 سرفصل مختلف در دستور کار دولتمردان آبادانی

بهرام ایلخاص‌‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: 61 آیتم مختلف در دستور کار دولتمردان آبادانی قراردارد. بعضی از این آیتم‌ها شامل تأمین، توزیع و نظارت اعتبار در جذب پروژه‌ها، رسیدگی به وضعیت آب، برق و پروژه‌‌های فاضلاب و ایجاد دفتر جذب سرمایه‌گذاری است.

فرماندار آبادان ادامه داد: رسیدگی به بافت فرسوده و سکونت‌های غیر رسمی، پیگیری طرح جامع شهری آبادان، اروند و چوئبده، اجرای طرح هادی روستایی، پیگیری انتقال مشاغل مزاحم و برگزاری جلسات عمران مرزی از دیگر اقدامات دولتمردان در شهرستان آبادان است.

نماینده عالی استاندار خوزستان در آبادان با اشاره به تدوین یک برنامه پنج ساله برای شهرستان آبادان گفت: یک برنامه پنج ساله فشرده شده در 110 آیتم برای پیشرفت در آبادان تدوین و ترسیم شده است.

وی افزود: برنامه‌هایی که عامل توسعه و آبادانی در منطقه است مشخص و در دستور کار دورنمای این برنامه پنج ساله قرار دارد.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: از جمله آیتم‌های مهم این برنامه رسیدگی به مشکلات بهداشتی و درمانی، احداث و تجهیز بیمارستان‌های مختلف در منطقه است.

وی تصریح کرد: احداث بیمارستان 160 تختخوابی تأمین اجتماعی، اجرای طرح پزشک خانواده و احداث بیمارستان دوم طالقانی از جمله برنامه‌های مهم در آیتم بهداشتی و درمانی این برنامه پنج ساله است.

ایلخاص‌زاده با اشاره به دیگر موارد این دورنمای پنج ساله گفت: در بحث آموزش عالی احداث پردیس جدید دانشگاه نفت در 30 هزار هکتار زمین، توسعه دانشگاه آزاد در 50 هکتار، تکمیل ساختمان پیام نور و واحد بین‌المللی پزشکی در زمین‌های منطقه آزاد اروند است.

فرماندار ویژه آبادان افزود: آیتم‌های مختلف برنامه پنج ساله در اختیار نمایندگان مردم قرار گرفته و شاخص‌های تعریف شده با شاخص‌های کشوری تطبیق دارد.

ایلخاص‌زاده در پایان گفت: شاخص‌ها به صورت منطقه‌ای تعریف شده و تکنیک‌های مختلف بودجه در دورنمای پنج ساله شهرستان آبادان که توسط دولتمردان آبادانی تدوین شده در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول