اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

بهره‌برداری از پروژه تامین آب بندر چارک و طرح توسعه و بازسازی شبکه آب حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت پروژه‌های تامین آب بندر چارک و طرح توسعه و بازسازی شبکه آب حاجی‌آباد با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه تامین آب بندر چارک و طرح توسعه و بازسازی شبکه آب حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، مدیر عامل آبفا شهری عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آبفا ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت تجدید خاطره با دو اسوه خدمت و تقوا، شهیدان رجایی و باهنر است که در خدمت صادقانه به ملت ایران برجسته بودند.

حسین خادمی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر برای رفع محرومیت در کشور خدمات ارزنده‌ای داشته‌اند، تصریح کرد: دولتمردان باید شهدای دولت را الگو قرار داده و رهرو تفکر و اعمال آنها برای خدمت به مردم باشند.

وی در ادامه در خصوص جزئیات پروژه تامین آب بندر چارک بیان داشت: این پروژه در قالب پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب محلات مختلف بندر چارک به طول 29 کیلومتر انجام شده و اعتبار هزینه شده آن 9 هزار میلیون ریال بوده است.

خادمی اضافه کرد: در حال حاضر آب مورد نیاز این شهر از خط محرم تامین می‌شود که جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر را زیرپوشش قرار داده است.

در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های آبفا هرمزگان طرح توسعه و بازسازی شبکه آب شهر حاجی‌آباد به بهره‌برداری رسید.  

مدیر عامل آبفای هرمزگان در مراسم بهره برداری از این طرح نیز کاهش اتفاقات آب و جلوگیری از هدررفت آب در این شهر را از اهداف اجرای آن ذکر کرد.

خادمی مشخصات این پروژه را شامل؛ توسعه و بازسازی شبکه آب محلات مختلف شهر حاجی آباد به طول 13 کیلومتر عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه چهار هزار و 550 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی- استانی هزینه شده است.

این مسئول همچنین پروژه تکمیل عملیات آبرسانی به این شهر را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه شامل احداث خط انتقال آب به طول دو کیلومتر بوده که با اعتباری معادل سه هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی انجام شده است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول