اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران:

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران آغاز شد

جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: پس از تعطیلات 38 روزه نیم فصل دوم لیگ برتر روز دوشنبه ششم شهریور از ساعت 16 با انجام شش بازی آغاز می‌شود.

وی افزود: تعطیلات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بود که با اتمام ماه رمضان لیگ برتر فوتبال نیز دوباره از سر گرفته می‌شود.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در ادامه تصریح کرد: قرار بود که هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان از روز جمعه سوم شهریور برگزار شود که به علت بارندگی شدید و شرایط نامناسب جوی با سه روز تاخیر ششم شهریور برگزار می‌شود.

پازوکی درباره بازی‌های هفته چهاردهم و دور نخست برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان بیان داشت: در روز تیم شهدای ساری تیم دوم جدول رده‌بندی در جویبار مهمان تیم شهید کریمی جویبار است.

این مسئول گفت: در دیگر بازی‌ها دو تیم همشهری سپاهان و طپش در قائمشهر به میدان می‌روند و دریای بابل نیز میزبان شهروند سورک است.

رئیس سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران در ادامه افزود: در این هفته وحدت فریدونکنار مهمان شهدای بابلسر است و بازرگان چالوس نیز به دیدار پیام شهدای سلمانشهر می‌رود.

پازوکی از میزبانی دریای زاغمرز در برابر تیم شهدای لاویچ چمستان خبر داد و اذعان داشت: در این هفته تیم برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تیم صدرنشین استقلال لموک قائمشهر استراحت دارد.

وی درباره جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: تا پایان هفته سیزدهم در جدول رده‌بندی تیم استقلال لموک قائمشهر با 31 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهدای ساری و شهروند سورک به ترتیب با 30 و 23 امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول