اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان مرداد 91

136 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های بهشهر واریز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بهشهر گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال، 136 میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های بهشهر واریز شد.

136 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های بهشهر واریز شد

حسین محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر با بیان اینکه واریز مالیات شرکت‌های منطقه را به حساب شهرستان همچنان دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: در حال حاضر تنها دو شرکت صدرا و پایانه نفتی مالیات‌های خود را به حساب شهرستان واریز نکردند که پیگیر پرونده آنها هستیم.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون، تمامی شرکت‌هایی که در حوزه جغرافیایی هر شهرستان هستند باید واریز حق و حقوق بیمه کارگران و حساب‌های مالیاتی آنها در شهرستان محل استقرار باشد.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان بهشهر با اشاره به ورود پرونده مالیاتی شرکت نفت در 27 آذر سال گذشته به شهرستان ادامه داد: در مجموع سه ماهه پایان سال گذشته و چهار ماهه سال 91 تنها از همین شرکت بیش از 5 میلیارد تومان به حساب شهرستان واریز شد.

این مسئول از دریافت بیش از 159 میلیارد ریال مالیات وصولی از فروردین تا 25 مرداد 91 گفت و اینکه در پنج ماه گذشته 136 میلیارد ریال از محل مالیات‌های وصولی شرکت‌های منطقه به حساب شهرداری‌های بهشهر، خلیل شهر و رستمکلا همچنین دهیاری‌های شهرستان واریز شد.

محمدپور در ادامه گفت‌وگو با فارس از افزایش 12 درصدی تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی گفت و اینکه اداره امور مالیاتی بهشهر طی دو دوره دیدار مردمی استاندار مازندران با مردم این شهرستان حتی یک مراجعه کننده برای ابراز مشکلات نداشت.

وی در پایان اذعان داشت: یکی از خدمات شایسته دولت در بخش معافیت‌های مالیاتی، معافیت فعالان اقتصادی از پرداخت 85 درصد مالیات‌ها است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول