اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اوایل مهر ماه صورت می‌گیرد

رقابت 14 تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم

خبرگزاری فارس: جدال مدعیان برای صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با رقابت 14 تیم از اوایل مهر ماه آغاز می‌شود.

رقابت 14 تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های برتر استان قم که از اواسط شهریور ماه با شرکت تیم‌های مدعی صورت خواهد گرفت، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان قم نیز از هفته آغازین مهر ماه استارت می‌‌خورد.

این در حالی است که در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم 14 تیم حضور دارند و به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی و البته کسب دو سهمیه رسیدن به لیگ برتر باشگاه‌های قم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم‌های فوتبال ایرانجوان، ارم‌ساز نوین، کیان نوین، پیروزان نیروگاه، هنگ، میلاد صرم، صنعت نمای آسیا، افشین، آریا، دژبان، انصار، پوشاک ایلیا، ذاکر و افشید 14 تیم شرکت‌کننده در مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم هستند که رقابت آنها از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد.

امسال شیوه برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم با لیگ برتر این استان متفاوت است زیرا لیگ برتر با شرکت هشت تیم به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد، اما بازی‌های لیگ دسته اول با شرکت 14 تیم در مرحله مقدماتی در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود.

بر این اساس در گروه نخست تیم‌های ایرانجوان، ارم‌ساز نوین، هنگ، میلاد صرم، آریا، دژبان و انصار بازی‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در نهایت از بین آنها دو تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

این در حالی است که در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز تیم‌های فوتبال کیان نوین، پیروزان نیروگاه، صنعت نمای آسیا، افشین، پوشاک ایلیا، ذاکر و افشید مدعی صعود خواهند بود.

در جلسه هماهنگی و تعیین زمان و نحوه برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم که با حضور نمایندگان تیم‌ها و مسئولان هیئت فوتبال برگزار شد، تیم‌ها در دو گروه مقدماتی تقسیم‌بندی شدند.

همچنین قرار شد زمان پایان نقل و انتقالات تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم تا روز چهارشنبه پنجم مهر ماه باشد، ضمن اینکه آخرین مهلت در نظر گرفته شده برای تحویل آلبوم و مدارک تیم‌های حاضر در این لیگ تا روز هشتم مهر ماه است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول