اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای صعود به لیگ آزادگان

8 تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم با رقابت مدعیان صعود به لیگ آزادگان از نیمه دوم شهریور ماه آغاز می‌شود.

8 تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کمیته مسابقات و لیگ هیئت فوتبال استان قم، فصل جدید مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های این استان با رقابت هشت تیم به انجام خواهد رسید.

بعد از آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان که از اوایل تیر ماه با شرکت تیم‌های مدعی صورت گرفت، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان نیز از اواسط شهریور ماه آغاز می‌شود.

این در حالی است که در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های استان قم، هشت تیم حضور دارند و به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی و رسیدن به سهمیه حضور در لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان تلاش می‌کنند.

تیم‌های فوتبال پیمان، مبنا صنعت، سوهان گل محمد، صبای نوین، ارم‌ساز وحدت، همای نوین، اتحاد شادقلی و پناه‌آفرین هشت تیم شرکت‌کننده در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم هستند که رقابت آنها از روز شانزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در شرایطی آغاز می‌شود که در آخرین دوره این رقابت‌ها در سال 1390، تیم فوتبال هما به قهرمانی‌های متوالی تیم فوتبال پناه‌آفرین که سه سال متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم شده بود پایان داد و عنوان قهرمانی فوتبال باشگاه‌های برتر قم را کسب کرد.

تیم فوتبال هما که از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال استان قم محسوب می‌شود، در چهارمین دوره این مسابقات در سال گذشته گوی سبقت را از سایر مدعیان ربود و برای نخستین بار متوالی قهرمانی در فوتبال باشگاه‌های برتر قم را جشن گرفت.

مسابقات لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های استان قم در سال گذشته نیز با حضور هشت تیم مدعی به صورت رفت و برگشت در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و تیم هما را به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی کرد.

در پایان لیگ فصل قبل فوتبال باشگاه‌های استان قم، در نهایت تیم فوتبال همای قم بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی بالاتر از سایر تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در این مسابقات شد و بدین ترتیب به لیگ دسته سوم جام آزادگان کشور راه یافت.

نکته جالب توجه قهرمانی هما در فصل قبل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم این بود که این تیم تا هفته پایانی سایه سنگین تیم فوتبال پناه‌آفرین را بالای سر خود احساس می‌کرد اما با برتری پر گل و البته عجیب در هفته پایانی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم و جواز صعود به لیگ دسته سوم فوتبال جام آزادگان کشور را از آن خود کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول