اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت

خانه بهداشت روستای بره‌مرده در شهرستان کیار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی خانه بهداشت روستای بره‌مرده در شهرستان کیار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خانه بهداشت روستای بره‌مرده در شهرستان کیار افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح این خانه بهداشت با گرامیداشت هفته دولت، از این هفته به عنوان فرصتی مناسب برای ارائه عملکردهای دولت یاد کرد و اظهار داشت: خدمات و کارکردهای دولت نهم و دهم در طول تاریخ انقلاب کم‌نظیر بوده است.

وی با تصریح بر اینکه کسانی که می‌خواهند در نظام اسلامی کار کنند باید الگوی آنها شهیدان رجایی و باهنر باشد، عنوان کرد: خدمات آنها به انقلاب در مسیر خدمت به مردم بود که در همین راه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

فروزنده روش دولت احمدی‌نژاد را برگرفته از تفکر شهیدانی چون رجایی و باهنر دانست و خاطرنشان کرد: ما باید خدمات را تقدیم مردمی کنیم که حضور خود را در صحنه همواره ثابت کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این خانه بهداشت در زمینی به مساحت 130 متر مربع احداث شده است که با بهره‌برداری از آن علاوه بر فراهم شدن امکان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان زمینه اشتغال دو نفر نیز در این روستا فراهم می‌شود.

فروزنده بیان داشت: برای ساخت این خانه بهداشت 270 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی توسعه خدمات بهداشتی درمانی را در جامعه ضروری عنوان کرد و افزود: به‌منظور ارتقای خدمات‌دهی و تسهیل دریافت خدمات بهداشتی درمانی در تعدادی از مراکز در نقاط محروم این استان بخش خصوصی خدماتی همچون توزیع دارو، انجام آزمایش، تزریقات و پانسمان را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

فروزنده با بیان اینکه اصلاح شیوه زندگی مهم‌ترین اصل بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه است، گفت: الگوهای نادرست زندگی و آمار بالای ابتلا به بیماری‌های مزمن فشار خون، دیابت و عوارض ناشی از چاقی و کم تحرکی، اصلاح شیوه زندگی تنها راه بهبود وضعیت کنونی سلامت جامعه است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول